Készül a nemzetközi rajtra a Vision Pro
Belátható időn belül az Egyesült Államokon kívül is forgalomba kerül majd az Apple Vision Pro headsetje, mely a gyártó anyaországában mostanra valamelyest vesztett a lendületéből.
Javában folynak az előkészületei annak, hogy az Apple első kevertvalóság-headsetje, a Vision Pro az Egyesült Állomokon kívül több új piacon is forgalomba kerülhessen - számol be róla a Bloomberg.
A cég termékeire szakosodott publicista, Mark Gurman értesülései szerint a headset nemzetközi értékesítése nem sokkal a jövő hónap elején esedékes Worldwide Developers Conference (WWDC) után várható - ezen az eseményen jelentette be az Apple a 3490 dolláros headsetet egy évvel ezelőtt.
A rendkívül összetett és minden eddiginél részletesebb képet adó kijelzőkkel felszerelt Vision Pro jelenleg csak az Egyesült Államokban kapható, a cég február elején kezdte meg a termék forgalmazását, mely iránt friss híresztelések szerint már jelentős mértékben csökkent az érdeklődés az Apple üzleteiben.
Hyperscaler vagy hazai felhő? Lehet, hogy nem kell választani! Egy jól felépített hibrid vagy multicloud modellben a különböző felhők nem versenytársai, hanem kiegészítői egymásnak.
Ezen változtathat a cupertinói cég azzal, hogy új piacok felé nyit, melyek között az első körben szinte biztosan megtalálható lesz Kína, Japán, Dél-Korea, Ausztrália, Franciaország és Németország - feltűnő hiányzó azonban az Egyesült Királyság, jóllehet a most közzétett lista nem jelenti azt, hogy csak és kizárólag a fenti országokban lesz majd hivatalosan elérhető a Vision Pro a következő hónapokban.
A Vision Pro nemzetközi árusításáról eddig nem sok konkrétumot árult el az Apple, Tim Cook legutóbbi, kínai látogatásakor kérdésre válaszolva például annyit mondott csupán, hogy az országban még idén forgalomba kerül a headset, ám hogy konkrétan mikor, azt nem tette hozzá.
Az Apple Gurman értesülései szerint jelenleg a bolti személyzet kiképzését végzi, méghozzá személyesen - ehhez több száz bolti alkalmazott utazott Kaliforniába az érintett országokból, hogy az értékesítés fortélyait megtanulják, beleértve a nagyjából húszperces bolti demó levezénylését.