Szerző: Koi Tamás

2021. július 29. 11:57

Két napot ráhúzhat a Vodafone az ügyfélszolgálati átállásra

Nem ért véget a tervek szerint a Vodafone Magyarország mobilos ügyfélszolgálati háttérrendszereinek mára tervezett platformváltása, a szolgáltató további türelmet kér az ügyfelektől.

Akár további két napot is igénybe vehet az az átállási folyamat a Vodafone Magyarországnál, mely során a mobilelőfizetéseket kezelő ügyfélszolgálati, ügyfélkiszolgálási rendszereket teljesen lecseréli a cég - erősítette meg ma a szolgáltató. A több személyes és online intézhető ügyet érintő, elsősorban a számlázási és ügyfélkezelési folyamatokhoz kapcsolódó átállási folyamat július 24-én indult, és eredetileg július 28-ig tartott volna.

Az operátor eredeti kommunikációja szerint az átállás ezen fázisában sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet, illetve nem lehetett számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetel ebben az időintervallumban.

voda_liberty

Miért nem beszélni AI tökéletesen magyart?

Milyen kihívásokat tartogat egy magyar nyelvi modell, például a PuliGPT fejlesztése?

Miért nem beszélni AI tökéletesen magyart? Milyen kihívásokat tartogat egy magyar nyelvi modell, például a PuliGPT fejlesztése?

Ezzel párhuzamosan nem működik a mobilvásárlás szolgáltatás, azaz nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem SMS-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem elérhető a My Vodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.

Mostanra az üzletekben már elérhetők a fenti szolgáltatások - tájékoztatott az operátor.

A szolgáltató online felületei, így a vodafone.hu értékesítési szekciója, illetve a My Vodafone applikáció mobilos ügyfélkiszolgáló rendszere ugyanakkor jelen cikk írásakor sem érhető el, a szolgáltató a HWSW megkeresésére a témában a következő közleményt küldte:

Július 24-28. között a Vodafone mobil előfizetéssel rendelkező ügyfeleinek kiszolgálása megújult, ez idő alatt bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállást végeztek a szolgáltató szakemberei. Az átállás ebben az időszakban szinte teljes egészében megtörtént, a különböző rendszerelemek finomhangolása miatt maximum 48 órán át a Vodafone technikai csapata még folytatja a munkát, hogy az ügyfelek a lehető legkényelmesebb módon vehessék birtokba az új ügyfélkiszolgáló rendszert. Ez idő alatt a szolgáltató az ügyfelek türelmét és megértését kéri.

A 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon július 29-én délben az automata a fentihez hasonló tartalmú üzenetet mond be, kiemelve, hogy továbbra sem érhető el "többek közt" a számlabefizetés, a szolgáltatásmódosítás, illetve az adatopció-vásárlás az ügyfélszolgálati csatornákon.

A mostani átállás továbbra is csak a mobilos ügyfélszolgálati folyamatokat érinti, a vezetékes szolgáltatásokra vonatkozó ügyintézési módok változatlanul elérhetők.

Nagyon széles az a skála, amin a állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról

fab

5

Chipgyártó nagyhatalommá válna India

2024. március 18. 12:39

A helyi politikai vezetés szerint van rá esély, hogy a következő néhány évben az ország bekerüljön az öt vezető ország közé.