Szerző: Koi Tamás

2021. július 9. 13:13

Július végén öt napra megáll az élet a Vodafone-nál

Július második felétől kezdődően informatikai átállás miatt fokozatosan leállítja egyes háttérrendszereit a Vodafone Magyarország, így a megadott időintervallumban többek közt nem lehet majd új szerződést kötni, mobilt vásárolni, illetve javíttatni sem.

Július végén lecseréli mobilos ügyfeleinek nyilvántartására használt ügyfélkezelő-rendszerét a Vodafone Magyarország, melynek eredményeként július második felétől július 29-ig fokozatosan, több ügyintézési lehetőség és szolgáltatás is szünetel majd a cégnél. Az operátor tájékoztatása szerint az alapszolgáltatások mindvégig használhatók maradnak, a kimaradás jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti majd.

Az átállás első lépcsőfokaként a Vodafone július 14-től nem kézbesít feltöltőkártyás SIM-eket a webes megrendelések alapján, július 19-én pedig leáll a teljes mobil webshopos vásárlás, vagyis ettől az időponttól kezdődően nem lehet új készüléket vásárolni a Vodafone-tól. Végül július 24-től 28-ig, öt napon keresztül szünetel majd a szolgáltató gyakorlatilag teljes mobilos ügyintézési folyamata.

gvh_voda

Online, 24 órás, haladó Kubernetes képzést indít a HWSW!

A 8 alkalmas tanfolyamra most early bird kedvezménnyel lehet jelentkezni! A képzéshez 2in1 akció keretében 24 órás alapozó képzés is elérhető!

Online, 24 órás, haladó Kubernetes képzést indít a HWSW! A 8 alkalmas tanfolyamra most early bird kedvezménnyel lehet jelentkezni! A képzéshez 2in1 akció keretében 24 órás alapozó képzés is elérhető!

Az átállás utolsó fázisában - egészen július 29-ig - sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog ebben az időintervallumban.

Ezzel párhuzamosan nem működik majd a mobilvásárlás szolgáltatás, azaz nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem SMS-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.

Hasonló átállást vezényelt le házon belül 2013-ban a Magyar Telekom is, ahol az volt az elsődleges cél, hogy a mobilos és vezetékes ügyfeleket kiszolgáló platformokat bizonyos szinten egységesítsék. A cég CRM-rendszerének működését részben vagy teljes egészében csak abban az évben háromszor szüneteltették - volt olyan átállási fázis, amikor az üzletek is bezártak.

A Vodafone esetében a mostani átállás kizárólag a mobilos ügyfélbázist érinti, a vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatban egyelőre semmilyen változás nem várható CRM-szinten.

Szerkesztőségi csapatunkba padavanokat keresünk, akik hozzánk hasonló elveket vallanak a tájékoztatásról és nyitottak az éles kiképzésre.

a címlapról

Hirdetés

Online, 24 órás, haladó Kubernetes képzést indítunk, most early bird kedvezménnyel!

2021. július 28. 16:49

A 8 alkalmas tanfolyam tökéletes választás lehet azoknak a szakembereknek, akik teszt jelleggel már használnak Kubernetest és általános ismeretekkel is rendelkeznek, de vagy nem a mindennapok szintjén, vagy éles környezetbeli elvárások nélkül. A képzéshez most 2in1 akció keretében 24 órás alapozó képzés is elérhető!