Szerző: Koi Tamás

2020. október 22. 10:33

Megújul az Antenna Hungária tévés szolgáltatása

Novembertől lecseréli logóját és megújítja termékkínálatát az Antenna Hungária digitális földfelszíni tévés platformja, a Mindig TV.

A szeptemberi csatornaportfólió-változást követően novemberben további változások várhatók az Antenna Hungária ingyenesen fogható és fizetős rendszerben elérhető földfelszíni sugárzású digitális tévéplatformjánál. A szolgáltató az ingyenes, a továbbiakban mindigTV-nek nevezett nem nyúl érdemben, a Mindig TV Extrát felváltó mindigTV PRÉMIUM esetében viszont már négy csomagból választhatnak majd az előfizetők, illetve bővül az interneten keresztül elérhető tartalmak köre is. Kérdéses ugyanakkor, hogy ez elég lesz-e ahhoz, hogy az állami műsorszóró cég ezzel meg tudja állítani a fizetős platform folyamatos, lassú lemorzsolódását.

A változásokat ismertető közlemény szerint az Antenna Hungária az arculatváltás és a termékkínálat megújítása során "egyaránt figyelembe vette a piaci trendeket és a felhasználói igényeket", így az új kínálat már kifejezetten a tudatos, modern fogyasztási szokásoknak igyekszik megfelelni. A mindigTV márka keretében a felhasználók továbbra is 12 csatornát érnek el díjmentesen, amelyet előfizetői szerződés keretében fizetős csomagajánlatokkal egészíthetnek ki, és a mindigTV PRÉMIUM szolgáltatásra válthatnak. A mindigTV PRÉMIUM kínálatában ezentúl négy főcsomag, az Alap, a Családi, a Belépő és Gyerek csomagok közül választhatnak az ügyfelek. A Belépő csomagban a 12 díjmentes csatorna mellett, további 6 adó – az ATV, Bonum Hír TV, RTL⁺, Sláger TV és TV2 Comedy – érhető el, míg az Alap műsorcsomagban 28, míg a Családiban összesen 48 csatorna műsorai láthatók.

tv_remote_2

Murphy és a biztonságos programozás: néhány tanulságos történet (x)

Klasszikus security fail mesék kíváncsi fejlesztőknek.

Murphy és a biztonságos programozás: néhány tanulságos történet (x) Klasszikus security fail mesék kíváncsi fejlesztőknek.

A Családi csomagba többek között olyan csatornák is bekerültek, mint a Minimax, a Nickelodeon Jr., a Sorozat+, vagy a Moziverzum, illetve új főcsomagként jelent meg a televíziós szolgáltatások piacán a szolgáltató szerint egyedülálló, tematikus Gyerek műsorcsomag, amelyben még több élmény és összesen 10 gyerekadó mesehősei és kalandjai várják a kisebbeket. Az Alap vagy Családi műsorcsomag mellé rendelhető a kiegészítő Szabadidő csomag is, amelyben további ismeretterjesztő, sport, film és felnőtt tartalmakat kínáló csatornák találhatók.

A szolgáltatásokhoz biztosított internetképes beltéri egységek lehetőséget biztosítanak arra, hogy az internethez csatlakoztatva a földfelszíni műsorkínálatot tovább bővítsék a felhasználók az interneten keresztül elérhető online csatornakínálattal, amelyben az új csatornák mellett valamennyi sport-, számos ismeretterjesztő és film csatorna is HD minőségben érhető el.

A márkaváltás érinti az Antenna Hungária online streamingszolgáltatását, mely korábban MindiGO TV néven volt elérhető. A platformot az új arculatnak megfelelően novembertől mindigTV GO névre keresztelik át.

Az Antenna Hungária a mindigTV platform átalakításával, átalakításával nyilvánvalóan az utóbbi években gyengélkedő fizetős platformba próbál új életet lehelni. Bár a 2010-ben indult Mindig TV Exrta szolgáltatás 2013-ban már százezer fizetős ügyféllel büszkélkedhetett, az ügyfélszám azóta 17 ezerrel csökkent, az ügyfélvesztés csak az elmúlt egy évben hatezer háztartás volt. A szolgáltatónak a digitális sugárzású földfelszíni tévés platform idei, új technológiai alapokra helyezett átállása adhatta meg az apropót az arculat- és szolgáltatásstruktúra átalakítására. A DVB-T2 technológia és a HEVC kódolás bevezetésével ugyanakkor szinten minden vételi pontra új beltéri egységet kellett kihelyezni - ezeket az Antenna Hungária ingyenesen biztosította több tízezer előfizető számára.

4 alkalmas, 12 órás biztonságos szoftverfejlesztés alapjai és Scrum otthonról képzésekkel köszönünk el 2020-tól.

a címlapról