:

Szerző: Bodnár Ádám

2010. július 1. 10:46

Csalódást okoz a Red Bull Mobile

A Telenor ma hivatalosan is bejelentette a Red Bull Mobile indulását, amely a HWSW várakozásaival szemben nem egy virtuális mobilszolgáltató megjelenését, csupán egy újabb márkanév bemutatkozását jelenti. Július 6-tól három készülék lesz kapható, az ügyfelek két díjcsomagból választhatnak.

A Telenor és a Red Bull Mobile együttműködése hazánkban mégsem virtuális operátori formában valósul meg, ahogy azt tegnapi cikkünkben - tévesen - jeleztük. csupán egy egyszerű marketing-együttműködésről és bevételmegosztásról van szó. "A Red Bull Mobile az első, valódi, külső márkája lesz a Telenornak, amelyben egy világszerte ismert céggel dolgozunk együtt" - mondta el a Metropolnak adott interjúban Anders Jensen, a Telenor vezére. "Most már három márkát kínálunk, a Tele­nort, a djuice-t és a Red Bull Mobile-t, és ezzel versenyképesebbek vagyunk, mindenki megtalálhatja a számára legkedvezőbb ajánlatot."

Magyarországon az osztrák és svájci ajánlatainál jóval fukarabb a Red Bull Mobile. Az elérhető két díjcsomag közül a SimplyAll csomagban 200 belföldi hívásperc, 200 SMS/MMS és 200 megabájt internetforgalom van 5500 forintért, a SimplyAll+ pedig ezeknek a dupláját nyújtja havi 10500 forintért - a beszédforgalom számlázása percalapú. Mindkét Red Bull Mobile díjcsomagban benne foglaltatik a hozzáférés a Red Bull Mobile portálhoz és a Red Bull TV-hez, ezek igénybe vétele díjmentes, persze az elérhető tartalmak közül több emelt díjas.  Összehasonlításképp: a rivális T-Mobile a Médiamánia S csomagjában havi 4990 forintért 191 perc beszélgetést (26 forintos percdíj), 50 SMS-t és 500 megabájt netforgalmat kínál, a Médiamánia L pedig havi 10990 forintért 578 perc beszélgetést (19 forint percenként), 300 SMS-t és 1 gigabájt adatforgalmat.

Anders Jensen, a Telenor vezére

A Red Bull Mobile július 1-én 12:00 órától publikus oldalán olvasható információk szerint a díjcsomagokat kizárólag Red Bull Mobile készülékkel együtt lehet vásárolni, 2 éves hűségnyilatkozat aláírásával és 1 éves tarifamegtartással. Az előfizetői szerződés megkötésekor simplyAll tarifacsomag esetén az első hónapra eső, simplyAll+ tarifacsomag esetén pedig az első két hónapra eső havi előfizetési díjat a készülékvásárláskor, a helyszínen kell megfizetni, természetesen a készülékkel együtt. A Red Bull Mobile csomagokra előfizető ügyfelek nem vehetik igénybe a Telenor különféle díjcsomag-kedvezményeit (pl. TOP3, Díjcsökkentő, Szomszéhívó), illetve szolgáltatásait (pl. Telenor Mobil E-Mail, djuice).

A készülékkínálat három tagú, a készülékek közös jellemzője az érintőképernyő. A Red Bull Mobile konstrukció keretében az androidos RBM2 és a Samsung Galaxy Spica mellett a Nokia 5230-at választhatják az ügyfelek. Az RBM2 SimplyAll csomaggal 34990 forintba kerül, SimplyAll+ csomaggal azonban 1 forintért elvihető. A Galaxy Spica ára díjcsomagtól függően 34990 vagy 19990 forint, a Nokia 5230-ért pedig 19990 forintot, drágább díjcsomaggal 1 forintot kér a cég. Az értékesítés július 6-án indul, a Red Bull mobilok és tarifacsomagok kezdetben a Telenor 100 kiemelt üzletében lesznek megvásárolhatók, illetve további 120 boltban megrendelhetők.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 14:47

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.