Szerző: Bodnár Ádám

2007. október 11. 13:40

Express Advantage: kis- és középvállalati megoldások az IBM támogatásával

Az Egyesült Államokban tavaly indult el az IBM Express Advantage partnerprogramja, amely kifejezetten a kis- és középvállalatoknak szánt megoldásokra koncentrál, és amely most Magyarországon is megjelent. Az Express Advantage keretében kifejezetten kis- és középvállalatoknak szóló megoldások lesznek elérhetők, amelyeket az IBM partnerei fejlesztenek a Nagy Kék hardvereire, illetve Express szoftverportfoliójára alapozva.

[HWSW] Az Egyesült Államokban tavaly indult el az IBM Express Advantage partnerprogramja, amely kifejezetten a kis- és középvállalatoknak szánt megoldásokra koncentrál, és amely most Magyarországon is megjelent. Az Express Advantage keretében kifejezetten kis- és középvállalatoknak szóló megoldások lesznek elérhetők, amelyeket az IBM partnerei fejlesztenek a Nagy Kék hardvereire, illetve Express szoftverportfoliójára alapozva.

A programban az IBM partnerei vehetnek részt, amennyiben regisztrálják magukat egy saját fejlesztésű, IBM Express technológián alapuló kis- és középvállalati alkalmazással, amely már legalább egy ügyfélnél működik. A cégek pénzügyi hátterés és műszaki felkészültségét, illetve a szoftver működését az IBM egyaránt bevizsgálja, mivel ahogy Péter Zoltán, az IBM Magyarország kereskedelmi igazgatója fogalmazott, "az IBM nem kockázataja az ügyfelei üzletmenetét".

Az Express Advantage programban máris 6 partner (iKron, itelligence, Kreatech, Megatrend, R&R Software, SPOT, Szintézis) regisztrálta magát alkalmazásaival, de további csatlakozások vannak folyamatban. A megoldások között találhatóak általános, valamint iparág-specifikus termékek, többek között kiskereskedelmi értékesítési folyamatot, kábeltelevíziók üzletmenetét, vállalkozások dokumentummenedzsmentjét és adatmentését támogató csomagok. Az IBM várakozásai szerint az év végére már több mint 20 különféle hazai fejlesztésű alkalmazás lesz elérhető az Express Advantage keretein belül, amelyhez világszerte már több mint ezer partner 1200-nál is több alkalmazással csatlakozott eddig, amelyek mind elérhetők a hazai ügyfelek számára is.

"Mivel programunk alapja az itthoni körülményeket jól ismerő hazai partnerek bevonása a termékcsomagok kialakításába, az ügyfelek biztosak lehetnek abban, hogy az IBM globális portfoliójából itthoni igényekre és környezetre szabott megoldások közül választhatnak" -- mondta Péter. Az IBM hazánkban több mint 100 olyan szoftverfejlesztő partnerrel rendelkezik, amelynek kis- és középvállalati megoldásai vannak, ezek mind potenciális résztvevői a programnak. "Az IBM Express Advantage kiugrási lehetőséget biztosít a partnerek számára, hogy a vevők akár európai vagy világszinten is megismerhessék a megoldásaikat" -- tette hozzá Péter. A programhoz csatlakozó partnerek a marketing-támogatás mellett használhatják az IBM Express Advantage emblémát is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról