:

Szerző: Bodnár Ádám

2004. február 25. 15:18

Az Electronic Arts bezárja az Origin játékfejlesztő stúdiót

Hivatalosan meg nem erősített hírek szerint az Electronic Arts bezárja az Origin játékfejlesztő stúdiót. Az Origin austini (Texas, USA) dolgozói választási lehetőség előtt állnak: átköltöznek Los Angelesbe, az EA központi fejlesztési főhadiszállására, vagy végkielégítéssel távoznak a cégtől.

Hivatalosan meg nem erősített hírek szerint az Electronic Arts bezárja az Origin játékfejlesztő stúdiót. Az Origin austini (Texas, USA) dolgozói választási lehetőség előtt állnak: átköltöznek Los Angelesbe, az EA központi fejlesztési főhadiszállására, vagy végkielégítéssel távoznak a cégtől.

Az Electronic Arts tulajdonába tartozó fejlesztőstúdiók közül már több esett áldozatául annak az átszervezési tervnek, amelyet a vállalat a költségek csökkentése érdekében kezdett meg. Az EA tavaly januárban jelentette be a legendás Westwood megszűnését, nemrégiben pedig a Maxis költözéséről adott hírt a cég.

Az Origin 1983-ban alakult és azóta több mint 60 játékot adott ki. A stúdió legismertebb programjai közé az Ultima, a Privateer, a Crusader és a Wing Commander sorozat tagjai tartoznak.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 20:45

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.