Szerző: Ady Krisztián

2004. február 03. 12:13:43

Elérte a négyes verziószámot a MultiMediaCard memóriakártya specifikációja

[CDR-Info] A MultiMediaCard Association (MMCA) tegnap bejelentette, hogy elkészült a MultiMediaCard memóriakártya specifikációjának legújabb, 4.0-ás változata. Az új verzió számos ponton fejleszti az MMC memóriakártyák képességét, nagyobb adatátviteli sebességet, különböző üzemi feszültségeket definiálva, végre reagálva az egyre növekvő piaci igényekre.

[CDR-Info] A MultiMediaCard Association (MMCA) tegnap bejelentette, hogy elkészült a MultiMediaCard memóriakártya specifikációjának legújabb, 4.0-ás változata. Az új verzió számos ponton fejleszti az MMC memóriakártyák képességét, nagyobb adatátviteli sebességet, különböző üzemi feszültségeket definiálva, végre reagálva az egyre növekvő piaci igényekre.

A zökkenőmentes átmenet érdekében a specifikációt úgy alakították ki, hogy az új MMC kártyák visszamenőleg is kompatibilisek legyenek a már piacra dobott készülékekkel. A fejlett képességek kihasználásához azonban az új kártyákat támogató eszközökre lesz majd szükség. A specifikációt már kiküldte tagjainak az MMC Szövetség.

Az új specifikáció szélesebb, 1, 4 és 8 bites buszszélességet tesz elérhetővé, mely azonos órajel mellett nagyobb adatátviteli sebességet biztosít a memóriaéhes fényképezőgépek, MP3-lejátszók és egyéb kiegészítők számára. A 20 Mhz-ről 26 és 52 MHz-re növelt órajel alkalmazásának lehetősége is ezt a fejlődést támasztja alá.

Az új memóriakártyák 3,3 V mellett 1,8 V-os üzemi feszültséget is lehetővé tesznek, mely jelentősen javítja a mobiltelefonokkal kapcsolatos kompatibilitást és csökkentheti a memóriamodul fogyasztását. Az új specifikációt a Szövetség tagjai alkották meg, így az többek között a Nokia, Hewlett Packard, Renesas Technology, Samsung Electronics, Infineon Technologies Flash, Micron Technology, SanDisk, és egyéb vállalatok együttműködéséből született.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 29. 14:58

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy 10 alkalmas, 30 órás online képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.