Szerző: roberto

2003. február 24. 21:29:00

A SuSE öt évig nyújt támogatást az Enterprise Serverhez

[SuSE, HWSW] A SuSE az elmúlt héten bejelentette, hogy a SuSE Linux Enterprise Server (SLES) terméktámogatási idejét

[SuSE, HWSW] A SuSE az elmúlt héten bejelentette, hogy a SuSE Linux Enterprise Server (SLES) terméktámogatási idejét öt évre terjeszti ki. A SuSE a SLES termékvonal szoftverkarbantartásának öt évre való kiterjesztésével kívánja vásárlói számára megadni a hosszú távra való tervezés lehetőségét és a befektetési biztonságot.

A SuSE Linux szoftverkarbantartási program (SuSE Linux Maintenance Program) lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy szerverparkjukat naprakészen tartsák -- biztosítva ezáltal a maximális biztonságot és az optimális rendelkezésreállást. A SuSE Linux szoftverkarbantartási program igénybevételével a gyártó szerint jelentősen csökkenthető a vállalat informatikai költségvetése.

A szoftverkarbantartási program résztvevői hozzáférhetnek a SuSE Linux szoftverkarbantartási oldalaihoz (SuSE Linux Maintenance Web), amely átfogó és dokumentált biztonsági frissítéseket, továbbá funkcióbővítéseket nyújt. Mivel a SuSE biztosítja, hogy a szoftverkarbantartási program keretén belül kiadott frissítések és funkcióbővítések a beállításokat nem módosítják, a folyamatos szerverüzem garantált.

A szoftverkarbantartási program ideje alatt a SuSE e-mail alapú terméktámogatást is nyújt felhasználóinak a telepítéstől egészen a vállalati hálózatba való kapcsolódásig. A SuSE Linux Enterprise Server vásárlói automatikusan tagjai lesznek a SuSE Linux szoftverkarbantartási programnak. Ez a tagság a regisztrációtól számított 12 hónapig érvényes, és meghosszabbítható további 12 hónapos időtartamokkal akár öt évig is.

A rivális Red Hat vállalati Linux-megoldásának, az Advanced Servernek az egyes kiadásaihoz jelenleg három évig lehet terméktámogatásra előfizetni.

a címlapról