:

Szerző: Vörös Péter

2003. február 24. 08:46

Euronet kontakt center kis- és közepes vállalatoknak

[KHP Budapest] Magyar nyelvű kontakt centert fejlesztett ki az Euronet Rt. a kis- és középvállalatok számára. Az ECC egy helyen fogadja és menedzseli a vállalat összes ügyfélinterakcióját: a telefont, e-mailt, faxot, SMS-t és az internetes megkereséseket. Az Euronet Rt. távközlési és informatikai tapasztalatait ötvöző platformfüggetlen megoldás moduláris felépítésével, kedvező árával hozzájárul ahhoz, hogy a kisebb cégek számára is elérhetővé váljon a professzionális ügyfélkezelés egyre nélkülözhetetlenebbé váló eszköze.

[KHP Budapest] Magyar nyelvű kontakt centert fejlesztett ki az Euronet Rt. a kis- és középvállalatok számára. Az ECC egy helyen fogadja és menedzseli a vállalat összes ügyfélinterakcióját: a telefont, e-mailt, faxot, SMS-t és az internetes megkereséseket. Az Euronet Rt. távközlési és informatikai tapasztalatait ötvöző platformfüggetlen megoldás moduláris felépítésével, kedvező árával hozzájárul ahhoz, hogy a kisebb cégek számára is elérhetővé váljon a professzionális ügyfélkezelés egyre nélkülözhetetlenebbé váló eszköze.

Öt évnyi fejlesztési munka és több éves felhalmozott tapasztalat terméke az Euronet Rt. legújabb terméke, az Euronet Contact Center, azaz ECC. A vállalat célja az volt, hogy a kis- és középvállalatok számára is hozzáférhetővé tegye a nagy cégeknél már elterjedt megoldásokat.

Sas Tibor, az Euronet Rt. üzletfejlesztési igazgatója szerint a nagyvállalatok körében már egyértelműen látszik, hogy a belső ügyviteli rendszerek fejlesztéséről a külvilággal -- s elsősorban az ügyfelekkel való -- kapcsolattartásra helyeződik a hangsúly, hiszen ez az, ami közvetlenül pénzt hoz a cégnek. Mostanáig a multik nagy rendszerei uralták a piacot, és nem volt olyan megoldás, amelyet a kisebb magyar cégek is használhattak volna. Ebbe az űrbe kíván betörni az Euronet Rt., amely viszonteladókon keresztül viszi piacra a termékét, nem csak itthon, hanem a környező országokban is. Ehhez már folyik a lokalizálás, és február 28-án tartja az Euronet első szakmai napját viszonteladói számára.

Az Euronet 2002 elején kezdett az ECC fejlesztésébe, és nyárra elkészült a rendszer magja, sőt az ECC-re alapozva elindult az első projekt is.

"Nem csak egy új terméket mutatunk be a mai napon, hanem annak első megvalósítását is" -- mondta Sas Tibor üzletfejlesztési igazgató. "A Medimpex gyógyszer-nagykereskedelmi cégnél már hónapok óta használják az ECC-t, és -- mint a mellékelt esettanulmányból is láthatják -- megelégedéssel."

Az ECC az Euronet saját fejlesztésű, három részből álló termékcsaládjának része. Az ügyfelekkel történő telefonos és internetes kapcsolattartás informatikai hátterét az ECC biztosítja, az ügyfelek adatainak és az azokkal kapcsolatos kereskedelmi, ügyfélszolgálati és marketing tevékenységek támogatását a ChaRM rendszer végzi, végül a HIVE ügyviteli rendszeren belül van lehetőség az irodai (back office) folyamatok és tevékenységek -- könyvelés, projekt menedzsment, számlázás, munkaügy, stb. -- leképezésére. A fenti három fő modult egészíti ki több alkalmazás, többek közt a WinPhone Asszisztens kliensoldali szoftver (egy a telefon központra csatlakozó intelligens kommunikációs eszköz) és a SolidBank 600-as hangdokumentációs és hangrögzítő rendszer.

Az ECC már piaci termék, a back office rendszer végleges változatának elkészülte az év végére várható.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 27. 05:23

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.