Szerző: Bodnár Ádám

2002. július 16. 13:42

Hárommillió ügyféllel büszkélkedhet a Westel

A mai napon a Westel ügyfélszáma a hazai távközlési vállalatok közül elsőként meghaladta a 3 milliót. A továbbra is dinamikusan bővülő mobilpiacon a társaság 50 százalék feletti piaci részesedésével az erőteljes versenyben is őrzi vezető helyét az új díjcsomagoknak, szolgáltatásoknak köszönhetően minden korosztályban népszerű szolgáltató.

A mai napon a Westel ügyfélszáma a hazai távközlési vállalatok közül elsőként meghaladta a 3 milliót. A továbbra is dinamikusan bővülő mobilpiacon a társaság 50 százalék feletti piaci részesedésével az erőteljes versenyben is őrzi vezető helyét az új díjcsomagoknak, szolgáltatásoknak köszönhetően minden korosztályban népszerű szolgáltató.

A hazai GSM előfizetők számának idei gyors növekedésében a Westel az elmúlt évekhez hasonlóan kiemelkedő szerepet játszott, tavaly év vége óta, azaz hat és fél hónap alatt újabb félmillióan csatlakoztak a 06-30-asok táborához. Az ügyfelek száma alig másfél év alatt megduplázódott, 1,5 millióról 3 millióra nőtt. A társaság minőségi szolgáltatásai és innovatív megoldásai iránti bizalom eredményeként hazánk 10 millió lakosából majdnem minden harmadik lakos Westel-előfizető.

Tovább emelkedett a pre-paid kártyát használók aránya, így a westelesek több mint 72 százaléka a népszerű, előre fizetett Domino szolgáltatást veszi igénybe, és elsősorban a fiatalok körében kiemelkedő sikernek számít a nemrég bevezetett, három napos hétvégi tarifát kínáló Domino7 díjcsomag.

A Westel ügyfélkörében tovább nőtt a 24 év alatti korosztály, a nyugdíjasok, a községekben és kistelepüléseken élők aránya. Az előfizetők 86 -- köztük több, csak a szolgáltatónál elérhető -- értéknövelt szolgáltatásból választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet, közte a világon először bevezetett, fényképet, hangot és szöveget is tartalmazó MMS üzenetküldés szolgáltatást, amelyhez GOMMS néven a társaság tartalomszolgáltatást is kínál. A GOMMS a legfontosabb információkkal indítja a napot, többek között időjárás-előrejelzéssel, névnappal, valuta-árfolyamokkal, műsorajánlókkal.

Ma már több mint 800 ezer havidíjas ügyfele számára a társaság folyamatosan és az országban egyedülállóan bővítette lojalitás programját. Az 1997-ben indult Aranykártya program -- mely nemcsak pontgyűjtést és a pontok különböző termékekre történő beváltását foglalja magában -- a közelmúltban újabb egyedülálló kedvezménnyel bővült: a társkártyás előfizetések havi díja teljes egészében lebeszélhető és SMS küldésre használható.

A hárommilliomodik előfizető az ünnepi alkalomból egy hárommillió forint értékű Volkswagen gépkocsi szerencsés tulajdonosa lett.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról