Szerző: Bodnár Ádám

2002. július 16. 13:42

Hárommillió ügyféllel büszkélkedhet a Westel

A mai napon a Westel ügyfélszáma a hazai távközlési vállalatok közül elsőként meghaladta a 3 milliót. A továbbra is dinamikusan bővülő mobilpiacon a társaság 50 százalék feletti piaci részesedésével az erőteljes versenyben is őrzi vezető helyét az új díjcsomagoknak, szolgáltatásoknak köszönhetően minden korosztályban népszerű szolgáltató.

A mai napon a Westel ügyfélszáma a hazai távközlési vállalatok közül elsőként meghaladta a 3 milliót. A továbbra is dinamikusan bővülő mobilpiacon a társaság 50 százalék feletti piaci részesedésével az erőteljes versenyben is őrzi vezető helyét az új díjcsomagoknak, szolgáltatásoknak köszönhetően minden korosztályban népszerű szolgáltató.

A hazai GSM előfizetők számának idei gyors növekedésében a Westel az elmúlt évekhez hasonlóan kiemelkedő szerepet játszott, tavaly év vége óta, azaz hat és fél hónap alatt újabb félmillióan csatlakoztak a 06-30-asok táborához. Az ügyfelek száma alig másfél év alatt megduplázódott, 1,5 millióról 3 millióra nőtt. A társaság minőségi szolgáltatásai és innovatív megoldásai iránti bizalom eredményeként hazánk 10 millió lakosából majdnem minden harmadik lakos Westel-előfizető.

Tovább emelkedett a pre-paid kártyát használók aránya, így a westelesek több mint 72 százaléka a népszerű, előre fizetett Domino szolgáltatást veszi igénybe, és elsősorban a fiatalok körében kiemelkedő sikernek számít a nemrég bevezetett, három napos hétvégi tarifát kínáló Domino7 díjcsomag.

A Westel ügyfélkörében tovább nőtt a 24 év alatti korosztály, a nyugdíjasok, a községekben és kistelepüléseken élők aránya. Az előfizetők 86 -- köztük több, csak a szolgáltatónál elérhető -- értéknövelt szolgáltatásból választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet, közte a világon először bevezetett, fényképet, hangot és szöveget is tartalmazó MMS üzenetküldés szolgáltatást, amelyhez GOMMS néven a társaság tartalomszolgáltatást is kínál. A GOMMS a legfontosabb információkkal indítja a napot, többek között időjárás-előrejelzéssel, névnappal, valuta-árfolyamokkal, műsorajánlókkal.

Ma már több mint 800 ezer havidíjas ügyfele számára a társaság folyamatosan és az országban egyedülállóan bővítette lojalitás programját. Az 1997-ben indult Aranykártya program -- mely nemcsak pontgyűjtést és a pontok különböző termékekre történő beváltását foglalja magában -- a közelmúltban újabb egyedülálló kedvezménnyel bővült: a társkártyás előfizetések havi díja teljes egészében lebeszélhető és SMS küldésre használható.

A hárommilliomodik előfizető az ünnepi alkalomból egy hárommillió forint értékű Volkswagen gépkocsi szerencsés tulajdonosa lett.

Csatlakozz partnerprogramunkhoz, mi pedig ajánlunk ügyfeleinknek, ezenkívül egyedi kedvezményeket is adunk webhosting csomagjainkra. Próbáld ki ingyenesen az Aruba Cloud-ot, most 40 ezer forint értékű vouchert adunk!

a címlapról