Szerző: Vörös Péter

2001. november 13. 14:06

Az Oracle az e-értékesítésre felkészült kevés cégek egyike

[Oracle] A Summit Strategies technológiai piackutató cég nemrégiben közzétett beszámolója szerint az Oracle azon négy informatikai szállító egyike, amelyek fel vannak készülve az interneten keresztüli értékesítésre.

[Oracle] A Summit Strategies technológiai piackutató cég nemrégiben közzétett beszámolója szerint az Oracle azon négy informatikai szállító egyike, amelyek fel vannak készülve az interneten keresztüli értékesítésre.

A felmérés során 65 olyan technológiai céget vizsgáltak meg, amelyek termékeiket ismertető oldalaikon "Hívjon fel", "Beszélgessen velem" vagy "További információkat kérek" típusú élőkapcsokkal e-értékesítési funkciókat kínálnak. A Summit munkatársai a felmérés keretében ezen funkciók válaszidejét és hatékonyságát értékelték ki.

A 65 megvizsgált webhelyből mindössze 11 rendelkezett e-értékesítési funkciókkal, és ebből a tizenegyből is csak négy cég -- köztük az Oracle -- viszonozta a hívást öt percen belül.

"Az e-értékesítés idén a technológiai cégek egyik legfontosabb webes kezdeményezése lesz" -- jelentette ki Marty Gruhn, a Summit e-üzleti stratégiákkal és legjobban bevált gyakorlatokkal foglalkozó részlegéért felelős alelnöke és igazgatója. "Éppen ezért októberben újabb e-értékesítési felmérést fogunk végezni, amelybe az e-értékesítéshez újonnan csatlakozó cégeket is bevonjuk, és az eredményeket egy siteTrends beszámolóban fogjuk közzétenni."

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról