:

Szerző: Vörös Péter

2001. október 20. 23:53

Egyetlen év alatt több mint 15 ezer vállalat csatlakozott az Oracle online CRM-szolgáltatásaihoz

[Oracle] Az Oracle Corporation bejelentette online CRM-szolgáltatásai -- a Sales.Oracle.com és a Support.Oracle.com -- széles körű használatát. Egyetlen év alatt több mint 173 ország és legalább 43 ágazat nem kevesebb mint 15 ezer vállalata iratkozott fel az Oracle E-Business Suite nagyvállalati szintű értékesítési és ügyféltámogatási funkcióinak online szolgáltatásként való igénybevételére.

[Oracle] Az Oracle Corporation bejelentette online CRM-szolgáltatásai -- a Sales.Oracle.com és a Support.Oracle.com -- széles körű használatát. Egyetlen év alatt több mint 173 ország és legalább 43 ágazat nem kevesebb mint 15 ezer vállalata iratkozott fel az Oracle E-Business Suite nagyvállalati szintű értékesítési és ügyféltámogatási funkcióinak online szolgáltatásként való igénybevételére.

"Ezek a számok azt bizonyítják, hogy az Oracle ki tudja használni internetes architektúrájának megbízhatóságát, és erre építve online szolgáltatásként tudja felkínálni az Oracle E-Business Suite alkalmazásait" -- mondta el Joshua Greenbaum, a kaliforniai Daly City városában működő Enterprise Applications Consulting igazgatója.

A Support.Oracle.com és a Sales.Oracle.com bármely méretű vállalat számára hasznos lehet, amely el kívánja kerülni a nagyvállalati alkalmazások bevezetésével és karbantartásával hagyományosan együtt járó nehézségeket és költségeket. Az Oracle online CRM-szolgáltatásait többek között a következő cégek használják: Ask Jeeves, Bay Learning, Capitol, DeLorme Publishing, AMS, Koryak Consulting, Lightyear Training, MobileHelix, Nexxlink, PriceWaterhouse Global, Promatis AG, Satellite Software, KPMG West, Texaco, Gatetrade.net, Arab Technology Systems, Eli Lilly, GPPC Consulting, JTV Computer, Solutions, Nex Global Logistics Inc, Xerox Omnifax, Princeton ITC, The Shaw Group, UMM Electronics.

Az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttesen alapuló Sales.Oracle.com teljes körű ügyintézői kapcsolatkezelést, az üzleti lehetőségek nyilvántartását, a folyamatsorrend elemzését, globális előrejelzést és kimutatáskészítést, a teendők nyilvántartását és naptárfunkciókat, valamint Palm/Outlook és WAP alapú hozzáférést biztosít. A Support.Oracle.com lehetővé teszi a vállalatok számára az ügyféligények nyilvántartását, a feladatok kiosztását és elvégzésük követését, valamint a teljes körű ügyfélkezelést a problémától a megoldásig.

"Az Oracle egy éve indított online CRM-szolgáltatásait már több mint 15 ezer vállalat használja nem kevesebb mint 173 országban, ami azt bizonyítja, hogy a vállalatok hisznek a szolgáltatásként nyújtott szoftver modelljében" -- jelentette ki Mark Barrenechea, az Oracle Corporation alkalmazásfejlesztésért felelős első elnökhelyettese.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 21:53

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.