Szerző: Ady Krisztián

2001. július 19. 21:17

Remedy Entertainment interjú: a KYRO II esete a Max Payne játékkal

[PowerVR Revolution] A Max Payne grafikus motorját használó 3DMark2001-ben nem mondhatni, hogy magas eredményeket érnek el a hardveres T&L támogatást nem élvező KYRO II kártyák. AMDHUNTER, a Kyro Screens oldal szerkesztője éppen ezért kérdésekkel fordult a mesterlemezre került játék fejlesztőihez. Matias Myllyrinne, és Markus válaszolt is a kérdésekre, melyet egy mini-interjú formájában tettek közzé:

Támogatja-e a Max Payne a KYRO I/II-es hardverelemeket, és ha igen, milyen teljesítményt várhatunk el egy középkategóriájú géptől? 700 MHz CPU-t alapul véve. Kell-e csúcskategória?

A Max Payne támogatja a KYRO I/II-t. A teljesítmény kifejezetten jó, különösen magasabb felbontásokban, de egy kicsit gyorsabb CPU-ra lesz szükség, mint egy hardveres T&L egységgel rendelkező kártya mellett. A 700MHz-es processzor és a KYRO II nagyon jó teljesítményt fog nyújtani. Van néhány csekély megjelenítési probléma a KYRO alapú kártyákkal, de ez nem befolyásolja a játszhatóságot.

Dolgoztatok-e együtt az Imagination Technologies-el, vagy más PowerVR-rel összefüggő céggel a fejlesztés során, s milyen mértékben?

Felvettük a kapcsolatot mind az ST-vel, mind a PowerVR-rel. Kaptunk KYRO hardvert a teszteléshez, s ez nagyszerű. Úgyhogy a KYRO egy támogatott chip a Max Payne játékban (és miért ne lenne az?).

A KYRO I/II chip teljesítményét nagyon visszafogja a T&L egység hiánya a Max Payne-ben?

A Max meglehetősen gyorsan fut a KYRO-n, de mint már mondtam, kicsit erősebb CPU-ra lesz szükség. Ugyanakkor a játék tökéletesen játszható egy KYRO II és P3-500 összeállítással.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról