:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2024. november 13. 14:48

Újabb mérföldkőnél a Netflix reklámokkal támogatott csomagja

Azt viszont még mindig nem mondja meg a streamingóriás, hogy hányan váltottak az olcsóbb csomagra a már meglévő előfizetők közül.

A Netflix hirdetésekkel támogatott szintjét már több mint 70 millió felhasználó választotta a világon, ami egyre biztatóbb. Februárban még 22 millió, májusban pedig 40 millió felhasználót jelentett a streamingszolgáltatás, így elmondható, hogy a növekedés kimondottan nagy volt az elmúlt pár hónapban.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Amy Reinhard, a Netflix hirdetési részlegének elnöke szerint a vállalat továbbra is folyamatos növekedést lát azokban az országokban, ahol elérhető a lehetőség, az új Netflix-regisztrációk több mint 50 százaléka a hirdetésekkel támogatott csomagot választja. Ugyan a számok impozánsak, a cég azt a fontos adatot nem közli, hogy hányan válthattak a már meglévő előfizetők közül az olcsóbb reklámos csomagra prémium szintről, de vélhetően nagy arányról lehet szó.

A streamingszolgáltatás próbál épp ezért nagyobb büdzsével rendelkező ügyfeleket szerezni magának, miközben rágyúr élő közvetítésekre: a közeljövőben birkózóeseményeket, főzőműsorokat és talkshow-kat is fog sugározni, a Squid Game következő évadához pedig több hirdetővel is együttműködik 12 országban.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról