Szerző: Koi Tamás

2022. június 20. 09:05

Eladják a Citromailt

Tulajdonos vált az egyik legnagyobb, ingyenes magyar e-mail szolgáltató, a Citromail. A tranzakció lezárását követően a rendszert egy norvég cég üzemelteti majd.

Megválik ingyenes e-mail platformjától, a Citromailtól a Centrál Médiacsoport Zrt. A cég ezt egy, a fióktulajdonosoknak küldött értesítőben jelentette be, melyben leírja, hogy a Citromail.hu weblap és az adatbázis teljes tartalmával együtt kerül új tulajdonosához, a norvég Fjordmail International AS-hez.

Az egykor a Freemail-lel együtt a magyar ingyenes e-mail szolgáltatások szegmensét meghatározó Citromail aktuális, aktív felhasználói bázisáról gyakorlatilag semmit nem tudni, a szolgáltatás ugyanakkor több, egymástól független felmérés alapján már az előző évtized első felében is jelentős lemorzsolódással küzdött.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

A Centrál Médiacsoport közleményében leszögezi, mindent megtesz annak érdekében, hogy a tranzakció során a levelezőrendszer működése folyamatos legyen, illetve az adatok biztonsága a "jelenlegivel azonos szintű maradjon" a változást követően. 

Mindebből arra lehet következtetni, hogy az adatbázis a jelenlegi hoszting partnertől, a Drávanet Zrt-től fizikailag a nem EU-tag Norvégiába költözik a tranzakció részeként. Ezzel párhuzamosan a felhasználókat az uniós adatvédelmi rendelet értelmében tiltakozási lehetőség illeti meg, így aki nem kívánja, hogy adatai az új adatkezelőhöz kerüljenek, jelezheti azt az üzemeltetőnél, mely ezt követően törli a fiókját.

A vevő, a norvég Fjordmail International több, elsősorban skandináv gyökerű (köztük három norvég, kettő dán és egy finn) publikus webmail-rendszert és híroldalt üzemeltet, a cégnek a Citromail lehet az első kelet-európai érdekeltsége.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról