Szerző: Koi Tamás

2022. február 16. 13:55

Öles léptekkel halad a Telenor a Yettellé válás útján

Bár hivatalosan még nem váltott nevet a Telenor Magyarország, a szolgáltató átmárkázása gőzerővel zajlik a színfalak mögött.

Jó bornak nem kell cégér, nem úgy egy mobilszolgáltatónak - a Telenor Magyarország márkaváltása a hét elején belépett az igazán izgalmas operatív szakaszba, amikor is megkezdődött az üzlethálózat átmárkázása.

yettel_telenor
az első átmárkázott üzlet a budapesti etele plázában (fotó: yettel)

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Hogy a jelentős franchise-partnerhálózattal rendelkező Telenornál Yettel. nél Yettelnél ettől a partnerek szíve mennyire repes most, az más kérdés, hiszen az átalakítás esetükben alighanem többe fog majd fájni annál, mint hogy fel kell porszívózni a melósok után a téglaport. (Update: közben kiderült, hogy tényleg csak porszívózni kell, mert minden költséget a Yettel áll.)

Új márka bevezetése egyébként még soha nem járt annyi márkaelem cseréjével a szolgáltatónál, mint most, hiszen a 2006-os kék propelleres dizájn felvételével legalább a név (Pannon) megmaradt - egészen további négy évig, amikor a Pannont végleg száműzte a Telenor. Akkor maga Anders Jensen, a szolgáltató szép emlékű vezérigazgatója szerelte le az Astoriánál lévő zászlóshajó üzlet homlokzatáról a Pannon feliratot, és cserélte le erre:

telenor_astoria2

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról