Szerző: Koi Tamás

2021. november 12. 09:46

Teszteld le, mennyire vagy jó Black Friday-ből!

Javában tart a Black Friday akciós őrület, mely során néha nem csak a vevők, hanem a kereskedők is hajlamosak elveszteni a fejüket és meggondolatlan dolgokat tesznek. Most itt egy teszt, ami megmondja, milyen a tuti Black Friday akció.

Itt a Black Friday akciós időszak, ami mindig alkalmat ad a hatóságoknak némi vizsgálódásra és szükség esetén komoly bírságok kiszabására, hiszen a kereskedők évről-évre bebizonyítják, hogy nem tanulnak korábbi hibáikból.

Persze könnyű megfeledkezni ilyenkor mindenről, hiszen a kassza csilingel, az értékesítési vezető pedig minden este eufórikus transzban veti rá magát a statisztikákra, de aztán egyszercsak - BUMM! - jön a versenyhatóság vagy a fogyasztói jogok betartását felügyelő egyéb szerv és kiszab egy szép kövér büntetést mondjuk tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatra hivatkozva.

Platón ragadt informatikusok klubja

Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.

Platón ragadt informatikusok klubja Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.

Egy ideális világban mindez elkerülhető lenne némi figyelemmel és utánajárással, persze abból a jóhiszemű feltételezésből kiindulva, hogy a webshopok ilyenkor nem direkt verik át a vevőket, hanem tényleg nincsenek tisztában a vonatkozó törvényi szabályozással.

A CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadócég most elhatározta, hogy elsősorban kereskedők számára készít egy online tesztet, melyen mindenki - legyen kereskedő vagy vevő - próbára teheti magát, hogy mennyire felkészült például a jogszerű akciósár-feltüntetést vagy éppen az akció időtartamának korrekt megjelenítését illetően.

a címlapról

JUNKFEE

0

Félig mosolyoghat, félig sírhat az Apple szeme

2025. december 12. 13:00

A fellebbviteli bíróság szerint az Apple-nek joga van jutalékot felszámítani a külső linkeken keresztül végzett vásárlások után, de bizonyos korlátok között.