Szerző: Koi Tamás

2021. október 7. 13:40

Megszabadítja az idegesítő erős hitelesítéstől ügyfeleit a Budapest Bank

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) számos innovatív, digitális szolgáltatásokat egyszerűbbé és biztonságosabbá tevő megoldás bevezetésére teremtette meg a lehetőséget, de a biztonságnak ezúttal is ára volt.

Megszabadítja ügyfeleit az online vásárlásokat a PSD2 irányelv hatályba lépése óta kísérő SMS-es vagy applikáción keresztül történő hitelesítési folyamat kálváriáitól a Budapest Bank.

A pénzintézet a törvény által biztosított lehetőségekkel élve mostantól abban az esetben eltekint a procedúrától, ha a kereskedő "megbízhatónak minősül" a bank belső rendszerei alapján. Vagy ahogy a Budapest Bank fogalmaz:

Mostantól egy intelligens, innovatív rendszer figyeli a gyakran ismétlődő tranzakciókat, így a már azonosított, megbízhatónak ítélt kereskedőknél nem lesz szükség az erős ügyfél-hitelesítésre.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A Budapest Bank igyekszik minden ügyfelét arról biztosítani, hogy ha a rendszer netán tévedne, és olyan tranzakciót is biztonságosnak ítél, amely nem teljesen az, az ebből eredő esetleges visszaélések után a számlát a bank állja. A szervezet a mai naptól minden ügyfelénél bekapcsolja a fent részletezett, pozitív megkülönböztetésen alapuló rendszert.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról