:

Szerző: Koi Tamás

2021. október 7. 13:40

Megszabadítja az idegesítő erős hitelesítéstől ügyfeleit a Budapest Bank

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) számos innovatív, digitális szolgáltatásokat egyszerűbbé és biztonságosabbá tevő megoldás bevezetésére teremtette meg a lehetőséget, de a biztonságnak ezúttal is ára volt.

Megszabadítja ügyfeleit az online vásárlásokat a PSD2 irányelv hatályba lépése óta kísérő SMS-es vagy applikáción keresztül történő hitelesítési folyamat kálváriáitól a Budapest Bank.

A pénzintézet a törvény által biztosított lehetőségekkel élve mostantól abban az esetben eltekint a procedúrától, ha a kereskedő "megbízhatónak minősül" a bank belső rendszerei alapján. Vagy ahogy a Budapest Bank fogalmaz:

Mostantól egy intelligens, innovatív rendszer figyeli a gyakran ismétlődő tranzakciókat, így a már azonosított, megbízhatónak ítélt kereskedőknél nem lesz szükség az erős ügyfél-hitelesítésre.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

A Budapest Bank igyekszik minden ügyfelét arról biztosítani, hogy ha a rendszer netán tévedne, és olyan tranzakciót is biztonságosnak ítél, amely nem teljesen az, az ebből eredő esetleges visszaélések után a számlát a bank állja. A szervezet a mai naptól minden ügyfelénél bekapcsolja a fent részletezett, pozitív megkülönböztetésen alapuló rendszert.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról