:

Szerző: Koi Tamás

2021. augusztus 30. 13:55

Minden szegmense erősödik az okosórák piacának

Továbbra is az Apple uralja az okosórák globális piacát, ám a többi piaci szereplőnek is van tere a növekedéshez, derül ki a szegmens forgalmát elemző Strategy Analytics friss számításaiból.

További jelentős növekedési potenciál rejlik a viselhető eszközök, azokon belül is elsősorban az okosórák piacán, derül ki a Stragegy Analytics frissen közzétett második negyedéves piaci becsléséből. A szegmenst továbbra is az Apple uralja meglehetős magabiztossággal, de ez nem jelenti azt, hogy a kisebb szereplők ne tudnák növelni jelentősen az eladásaikat a még kibontakozóban lévő piacon.

smartwatches

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

A cég szerint a második negyedévben a piac összességében éves szinten mintegy 47%-kal nőtt, a teljes volumen pedig ezzel elérte a 18 millió darabot. Ennek több mint a fele - 9,5 millió darab - volt Apple Watch (jellemzően a kurrens, hatodik generációs modell), kétmillió Samsung és másfél millió Garmin okosóra. 

Érdekesség, hogy a legnagyobb mértékű - 55%-os - növekedést a "futottak még" kategória tudta felmutatni az okosóra-szegmensben az idei második negyedévben, így a fenti márkákon túl jelen lévő szereplők összesen 5,5 millió eszközt szállítottak ebben az időszakban.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról