:

Szerző: Koi Tamás

2020. október 30. 11:46

Minden tesztelőfizetést felmond a Digi Mobil

Ahogy az várható volt, nem váltja át automatikusan a Digi a tavaly májusban indult Digi Mobil tesztszolgáltatásra előfizető ügyfelek díjcsomagját a teszt idén december végi lezárását követően. A meglévő ügyfeleknek 60 napjuk lesz, hogy az új díjcsomagportfólióból válasszanak.

December 31-ével lezárul a Digi Mobil magyarországi tesztszolgáltatása, 2021-től kereskedelmi üzembe kapcsol a negyedik hazai mobilszolgáltató, és ahogy az várható volt - a törvényi előírásoknak megfelelően - a cég nem váltja át automatikusan a meglévő ügyfelek díjcsomagját a szeptember második felében, jó előre beharangozott új portfólióban szereplő ajánlatok egyikére. A szolgáltató így minden meglévő előfizetést felmond december 31-i határidővel, az erről szóló tájékoztató leveleket a napokban kapják kézhez az érintettek. Az ügyfelek a határidőig több felületen is nyilatkozhatnak, hogy melyik új csomagra kívánnak átszerződni.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Amint azt korábban megírtuk, az új díjcsomag-portfólió három lényeges ponton tér el a tesztszolgáltatástól, így az eddig nulla forintos havi díj helyett 1000 vagy 500 Ft minimum havi költséggel kell majd számolniuk az előfizetőknek, megszűnik a hálózaton belüli ingyenes beszélgetés illetve korlátlan helyett 15 vagy 30 GB-os havi adatkeretet biztosítanak az új csomagok.

A meglévő ügyfeleket proaktívan, telefonon is megkeresi a szolgáltató, a díjcsomagváltást e mellet el lehet végezni a Digi online ügyfélszolgálatán, valamint annak nemrég megjelent okostelefonos applikációjában is.

Az anyacég által kiadott üzleti jelentés szerint a Digi az idei második negyedév végén 136 ezer mobilos ügyféllel (RGU) rendelkezett hazánkban - egy szerződő legfeljebb 4 db SIM-et birtokolhat a szolgáltató üzletszabályzata szerint.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról