Szerző: Koi Tamás

2020. szeptember 28. 11:12

Szokatlan eszközzel gyakorolna nyomást a DIGI

Aláírásgyűjtésbe kezdett a DIGI Távközlési Kft. annak érdekében, hogy nagy számú meglévő és potenciális ügyfelet maga mögé állítva elérje, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság engedje indulni az őszi frekvenciaaukción.

Több alkalommal is foglalkoztunk már vele, hogy ma némileg nagyobb az esélye annak, hogy a vatikáni fociválogatott világbajnokságot nyerjen, mint hogy a DIGI Távközlési Kft. elindulhasson a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) őszi frekvenciaárverésén, a szolgáltató azonban bár belátja mindezt, láthatóan nem adja olyan könnyen a bőrét. A cég most egy meglehetősen szokatlan eszközzel próbál nyomást gyakorolni az NMHH-ra, illetve a mögöttes döntéshozatali folyamatokra.

Elindult a heti kraftie hírlevél!

Rapid IT karrier tippek és trendek szerdánként az inboxodban.

Elindult a heti kraftie hírlevél! Rapid IT karrier tippek és trendek szerdánként az inboxodban.

A negyedik mobilszolgáltató ugyanis hétfőtől aláírásgyűjtésbe kezdett, így a meglévő és potenciális ügyfelek, vagy pusztán a versenyélénkítést támogatók mind a DIGI honlapján, mind az értékesítési pontokon kifejezhetik szimpátiájukat a szolgáltató mellett. A cég által feltett kérdés egész pontosan így szól:

"SZERETNÉ, HOGY A DIGI-T ENGEDJÉK VERSENYEZNI A MOBIL FREKVENCIAPÁLYÁZATON, HOGY JOBB SZOLGÁLTATÁST KÍNÁLHASSON ÖNNEK ÉS MINDEN LEENDŐ ELŐFIZETŐJÉNEK MAGYARORSZÁGON?"

Az aláírási íven annak rendje, s módja szerint meg kell adni nevet, személyi igazolvány számot vagy lakcímet, és persze el kell fogadni az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat...

...Amiben az adatvédelmi biztos remélhetőleg ezúttal nem talál kifogást.

Mik azok a sötét mintázatok, vagy ahogy az angol nevezi őket, dark patternek? Miért találkozunk egyre többször velük és mit tehetünk, hogy ne kerüljünk a csapdájukba?

a címlapról