Szerző: Asztalos Olivér

2019. december 31. 11:00

A Telekom ügyfelei még a karácsonyi vacsora mellett is interneteztek

Idén több mint kétszer annyit mobilinterneteztek a Telekom ügyfelei a karácsonyi időszakban (december 24. és 26. között), mint tavaly - derült ki a szolgáltató közleményéből.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A Telekom szerint ez azt jelzi, hogy évről évre egyre többen választják a karácsonyi jókívánságokhoz is az okostelefonjukon vagy tabletjükön a különféle internetes üzenetküldési formákat, mint például az elektronikus levél, a chat és a közösségi oldalakon elhelyezett posztok. Az internetes üzenetküldés mellett még mindig sokan választják a hagyományos SMS formátumot a karácsonyi jókívánságok eljuttatásához, bár számuk évente körülbelül 5-15 százalékkal csökken: míg 2017-ben 6,3 millió, 2018-ban pedig 6 millió SMS üzenetet küldtek a Telekom ügyfelek rokonaiknak, ismerőseiknek az ünnepek alatt, addig az idén alig több mint 5,1 milliót. Bár a közlemény nem említi, az adatforgalom drasztikus ugrásához az is számottevően hozzájárulhatott, hogy egy akció keretében a 2019. december 16. és 2020. január 1. közötti időszakban korlátlanul internetezhetnek a cég ügyfelei.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról