Szerző: Koi Tamás

2015. június 29. 14:10

Megrohanták az előfizetők a mobilszolgáltatókat

A hétvégén és hétfőn megrohanták az ügyfelek a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálati pontjait, több shopban is annyi ember próbál egyszerre ügyet intézni, amennyi legfeljebb a december közepi forgalomra jellemző. A legtöbben a júliusban életbe lépő kétoldalú szerződésmódosításokról nyilatkoznak a helyszínen.

A hétvégén valósággal megrohanták az előfizetők a Telenor Magyarország értékesítési pontjait, miután a szolgáltató több millió előfizetőnek küldött tájékoztató SMS-t arról, hogy ha legkésőbb június 30-án nem nyilatkoznak egy díjemelést tartalmazó kétoldalú szerződésmódosításról, akkor automatikusan elfogadják az új, drágább tarifákat. Egyes shopokban a december közepi időszakot idéző tömeg próbál személyesen nyilatkozni, a Telenor az ügymenet gyorsítását ígéri.

Egy napjuk van még

A kiküldött SMS-ek mellett csak olaj volt a tűzre, hogy az RTL Klub szombat esti híradójában külön foglalkozott azzal, hogy a telenorosoknak már csak két munkanapjuk maradt a nyilatkozattételre. Erre egyébként a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Telenor Magyarország közösen kiküldött, pénteki közleménye sem hívta fel külön a figyelmet, miként arra sem, hogy az elektronikus hírközlési törvény értelmében a feltöltőkártyás ügyfelek a július 1-jét követő első feltöltéssel automatikusan elfogadják az új díjakat, függetlenül attól, hogy most miként nyilatkoznak.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A 444.hu tudósítása szerint a budapesti Mammut üzletházban található Telenor szaküzletben kifejezetten feszült a hangulat a sorban állók közt. Hasonlóan kígyózó sorokról és fejetlenségről számol be az Index Cellanapló rovata is. A HWSW saját tapasztalatai ezt megerősítették: a belvárosi Astoria-nál lévő központi Telenor shopban több tucat ember várakozott ebédidő környékén. A shop egyik ügyintézője lapunk tudósítójának helyszínre érkezésekor járt körbe a várakozók közt, és soron kívüli ügyintézésre hívta azokat az előfizetőket, akik csak a szerződésmódosítás miatt érkeztek az üzletbe.

Mindenkit visszahívnak

A Telenor hétfő délután közölte, célszerűbb telefonon nyilatkozatot tenni, aki pedig nem éri el a leterhelt ügyfélszolgálatot, annak visszahívást is ígér a cég: "...érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni. A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt. A Telenor ügyfélszolgálata nagy erőkkel dolgozik az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásán és a társaság déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be az áremeléssel kapcsolatos kérdések kezelésére" - áll a szolgáltató nyilatkozatában.

Bár a Magyar Telekom a Telenorral ellentétben bőven hagyott időt a nyilatkozattételre, nem a szokványos nyári hétfőt idézte a belvárosi Petőfi Sándor utcában található T-Pont forgalma sem. Itt egyelőre nem foglalkozik külön ügyintéző a szerződésmódosításokkal, ugyanakkor - akárcsak a Telenornál - láthatóan teljes kapacitással dolgozik az üzlet, egyetlen ügyintézői pult sem volt szabad. Mindkét szolgáltató esetében fontos szempont, hogy az ügyfelek nem csak személyesen nyilatkozhatnak arról, hogy nem járulnak hozzá a szolgáltató által ajánlott szerződésmódosításhoz, hanem az ügyfélszolgálati csatornák bármelyikén, vagyis akár telefonon, akár az online ügyfélszolgálaton, akár postai levélben is jelezhetik szándékukat.

A díjemelések előzményeiről és az NMHH, valamint a szolgáltatók közt kötött, a kétoldalú szerződésmódosítások feltételeit részletező hatósági szerződésről korábbi cikkünkben olvashat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról