Szerző: Vörös Péter

2001. június 5. 21:14

A Sega és a Sony konzolok felhasználói az Interneten keresztül egymással fognak tudni játszani

[ZDNN] A Sega és a Sony azt tervezik, hogy lehetővé teszik azt, hogy a két játékkonzol felhasználói az Interneten keresztül játsszanak egymás ellen. E lépés célja az, hogy bővítsék az online játék piacot. Az ipar első ilyen jellegű "kereszt-konzol hálózatáról" van szó, amely lehetővé teszi azt, hogy a Sega Dreamcast konzolokat a Sony PlayStation 2-vel kössék össze, jelentette be a Sega szóvivője ma.

A bejelentés talán nem is jelent olyan nagy meglepetést, mivel az egykor rivális két cég ma már szorosan együttműködik egymással és januárban bejelentették azt, hogy összefognak az online játék alkalmazások és szolgáltatások terén. A Sega, miután megvált a veszteséges hardver részlegtől, most minden erejét a szoftverekre összpontosítja, és augusztusban az összes népszerű online játék új változatát jelenteti meg a Dreamcastra. Ezt fogják követni ugyanezen játékok PlayStation 2 ill. PC változatai.

A jelenleg már nem gyártott Dreamcastot 1999-ben dobta piacra a cég: ez volt az első fejlett játékkonzol, amely valósághű grafikát és online játékot nyújtott. Ma kb. 800 ezer online előfizetője van a cégnek, az összes japán Dreamcast felhasználó közel 30%-a.

A Sega a Nintendóval és a Microsofttal is hasonló egyezmény megkötését tervezi, mondta a Sega szóvivője. Az egyezmény szerves része a Sony online stratégiájának, miszerint a fő cél az, hogy a konzol ne csak egy játékszer legyen, hanem egy otthoni szórakoztató központ/rendszer, amellyel mozikat lehet lejátszani, böngészni lehet a Neten és persze játszani is lehet.

Regisztrálj az ingyenes Cloud-native és DevOps tippek nagyvállatoknak konferenciára, ahol a Red Hat és az Alerant szakértői bemutatják a Kubernetes, OpenShift, microservice architektúrák gyakorlati alkalmazását!

a címlapról

privátháló

2

VPN-nel bővül a Google One

2020. október 30. 11:52

A vaskosabb előfizetésekhez a Google új, ajándék VPN szolgáltatást is hozzácsap.