Szerző: Bodnár Ádám

2001. május 24. 10:32

Imperium Galactica III: Genesis

[email] A világ legnagyobb szakmai videojáték-kiállításán a los angelesi E3-on mutatkozott be először a nagyközönség előtt a Philos Entertainment Rt. titkos meglepetése, az Imperium Galactica III: Genesis valósidejű taktikai-űrstratégiai játék. A program az Escape from Alcatraz kiadójának, a németországi CDV-nek gondozásában jelenik meg ez év végén az egész világon.

A Philos Entertainment Rt. tavaly kezdte meg a játék tervezését. A Digital Reality által készített első és második rész világszerte nagy sikert aratott, a rajongótábor méltán követelte a sorozat folytatását. Az Infogrames, mint a licensz tulajdonosa nem tervezte a játék folytatását, de a Philos hosszas tárgyalások után megvásárolta a jogokat, így továbbra is magyar kezek gondozhatják a kiváló játéksorozatot.

"Úgy gondoljuk, kár lenne a ragyogó magyar játékot veszni hagyni, ezért hazahoztuk, és a Imperium Galactica hagyománya iránti legnagyobb tisztelettel készítjük a folytatást." - mondta Vámosi Zsolt, a Philos Entertainment Rt. vezetője.

Az új rész, a Genesis mind kivitelezésében, mind irányításában 3D-s, alkalmazkodik a kor elvárásaihoz és a játékosok igényeihez: az első két részhez képest sokkal nagyobb szerepet kapnak az űrcsaták. A Genesis a taktikai játékélményt és a sztorit helyezi középpontba, míg a birodalomépítés és a kolonizáció kevésbé hangsúlyos. A közeljövőben induló történet főhősét a játékos személyesíti meg, az ő életét, az általa vezetett hadiflotta csatáit mutatja be a játék.

Mindez küldetésről-küldetésre bontakozik ki, a sokszínűségről pedig párhuzamos mellékszálak gondoskodnak, melyekben új űrhajókat, technológiákat és hősöket szerezhetünk. A játék történetét a népszerű fantasy és sci-fi regényíró, a M.A.G.U.S. és a Codex szerepjátékok megálmodója, Nyulászi Zsolt írta.

Az űrhajók tetszés szerint felszerelhetők, sőt, a már meglévőket is át tudunk építeni az űrdokkokban. A különböző fegyverek, pajzsok, hajtóművek és egyéb kiegészítők csata közben is láthatóak a hajótesten, működésüket egyéni animációk és effektek kísérik. Az idegen fajokkal vívott csatákban taktikai feladatokat kell megoldanunk, azaz a megfelelő támadó fegyvereket és védelmi berendezéseket a megfelelő pillanatban kell bevetni a megfelelő ellenféllel szemben. Ugyanakkor vannak esetek, amikor a diplomácia célravezetőbb... A csaták mellett nem feledkezhetünk meg a hátországról sem, ahol bolygókat kolonizálunk, és az idegenektől ellesett technológiákkal fejlesztjük flottánkat.

A játék már az év végén a boltokba kerül. Terveink szerint hamarosan készítünk hozzá kiegészítő lemezt, ami újabb küldetéseket és multiplayer játékmódot is tartalmaz.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról

GITHUB

0

Elérhetővé vált a GitHub Copilot Enterprise

2024. február 29. 11:34

Az előzetes után általánosan hozzáférhetővé vált a GitHubon a Copilot új szintje, ami a szervezetek belsős kódbázisa alapján segíti a fejlesztőket.