Szerző: Vörös Péter

2001. március 30. 14:22

Piacvezető partnerek biztosítják a Support.Oracle.com nagy teljesítményű infrastruktúráját

[Oracle] Az Oracle Corp, az e-business szoftverek legnagyobb szállítója ma bejelentette, hogy mely hardverpartnerek biztosítják a támogató infrastruktúrát az Oracle új online ügyfélszolgálati megoldásához (Support.Oracle.com) és teljesen integrált értékesítéstámogató megoldásához (Sales.Oracle.com). A Cisco és az EMC rendszerei nyújtják a „mindig rendelkezésre álló" online szolgáltatás üzemeltetéséhez elengedhetetlen teljesítményt, rugalmas méretezhetőséget és megbízhatóságot. E két fontos partner hardverplatformjára épül tehát a Support.Oracle.com és a Sales.Oracle.com, amely világszerte több mint 15 ezer vállalat és nem kevesebb mint 150 ezer felhasználó számára teszi lehetővé az értékesítés számítógépes támogatását.

Mark Barrenechea, az Oracle Corporation CRM-termékdivíziójáért felelős rangidős alelnök elmondta: „Online ügyfélkapcsolat-kezelési szolgáltatásaink sikere e szolgáltatások megbízhatóságán és teljesítményén múlik. Ezért nagy örömünkre szolgál az Oracle, valamint a Cisco és az EMC között létrejött együttműködés, aminek köszönhetően közel 100%-os rendelkezésre állású online szolgáltatást tudunk biztosítani ügyfeleinknek".

A Support.Oracle.com az Oracle E-Business Suite alkalmazáscsomag ügyfélszolgálati alkalmazásán alapul, és kiterjedt támogatási funkciókat nyújt az ügyfélszolgálat minden területén, a kezdeti problémameghatározástól a problémák megoldásáig. Az új online szolgáltatás segítségével az ügyfélszolgálati munkatársak szolgáltatási kérelmeket és feladatsorokat hozhatnak létre, nyilvántarthatják a folyamatban lévő munkákat, továbbá az ügyfelek legszerteágazóbb kérdéseire kereshetnek választ. Mivel az ügyfélszolgálati munkatársaknak mindössze egy egyszerű webböngészőre van szükségük a rendszer használatához, a vállalatok az egész világra kiterjedő virtuális támogatási rendszert hozhatnak létre.

A Support.Oracle.com kiváló minőségéről és megbízhatóságáról a Cisco hálózati infrastruktúrája gondoskodik. „Az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás és a gyors reagálás az ügyfelek megkereséseire döntő fontosságú az üzleti siker szempontjából" – emelte ki Eugene Lee, a Cisco Internetes Kommunikációs Szoftverek Csoportjának marketingjéért felelős alelnöke. „A Support.Oracle.com a Cisco hálózati infrastruktúrájára épül, s így az online szolgáltatást használó ügyfélszolgálati munkatársak a világ bármely pontjáról bármikor biztonságosan, gyorsan és megbízhatóan érhetik el a szükséges ügyféladatokat" – tette hozzá.

A Support.Oracle.com üzemeltetéséhez szükséges adattároló eszközöket az EMC szállítja, lehetővé téve, hogy a Support.Oracle.com ügyfeleinek a világ minden részén mindig rendelkezésükre álljanak az üzleti adatok. Don Swatik, az EMC stratégiai partnerkapcsolatokért felelős alelnöke így számolt be a közös munkáról: „Szorosan együttműködünk az Oracle és a Cisco céggel. Közös ECOstructure kezdeményezésünk keretében olyan megoldások kifejlesztésére törekszünk, amelyek az információk rendkívül magas szintű rendelkezésre állását biztosítják ügyfeleinknek. Az Oracle új online szolgáltatásai ugyanazt a magas megbízhatóságú, jól méretezhető és rugalmas információs infrastruktúrát használják, amelyre a Fortune 1000 listán szereplő legtöbb cég kritikus fontosságú alkalmazása épül. Az EMC infrastruktúrájának köszönhetően az online szolgáltatás állandóan elérhető".

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról