Szerző: Vörös Péter

2001. március 22. 21:36

Ericsson-os segítség az árvízkárosultaknak

[Ericsson] A sajnálatos újabb tiszai árvíz ismét felszínre hozta, hogy milyen fontos a váratlan, nehéz helyzetekben a több szervezet összehangolt munkáját igénylő kommunikációs kapcsolat, az érintettek gyors és hatékony kapcsolatba kerülése. Az Ericsson Magyarország dolgozói mindennek tudatában - de nem csak technológiai segítséget nyújtva - siettek a rászorultak segítségére.

Az ország szinte minden pontján lefedettséget biztosító Westel Rt. GSM hálózatában az Ericsson már több mint egy éve üzembe helyezte a hatékony csoportkommunikációt biztosító GSM Pro rendszert, amely a világon elsőként a tavalyi tiszai árvíznél került bevetésre.

Korábban a Westel és az Ericsson speciális, 25 db Ericsson R250 típusú GSM Pro készüléket bocsátott a mentésben résztvevők rendelkezésére, amellyel minden további beruházás nélkül, a hatékony kommunikáció azonnal megkezdődhetett. Kiválóan vizsgáztak katasztrófahelyzetben ezek a speciális víz-, por- és ütésálló készülékek.

Az egyedülálló GSM távközlési szolgáltatás a speciális készülékekkel együttműködve lehetővé teszi a mentőcsapatok számára, hogy egyszerűen és gyorsan akár 15 készülék együttes bevonásával - az országban bárhol (ahol a GSM hálózat elérhető) - közösen intézkedjenek úgynevezett körbeszélgetéssel (vagy körözvény hívással), és közben még a kezük is szabad marad.

További segítséget jelent az árvízvédelmi munkában az is, hogy az egyébként kis forgalomra méretezett területeken az Ericsson GSM központok speciális funkciója lehetővé teszi azt, hogy csekély minőségromlás mellett kétszer annyi beszélgetés épülhessen fel.

A fentieken felül az Ericsson Magyarország dolgozói személyesen is az árvízkárosultak segítségére sietettek. A leginkább nehéz helyzetben lévő, a legrászorultabbak számára gyűjtést rendeztek, amelynek során 100 doboznyi ruhanemű, konyhai eszköz és műszaki cikk került el Tisza partjára. A tegnapi nap során az önkéntes Ericsson munkatársak két teherautónyi árucikket - a fentieken kívül bútorokat, játékokat és több mázsányi élelmiszert, valamint készpénzt juttattak el Tarpára, ahol az összegyűjtött árut a falu polgármesterének adták át. Mindezek mellett a falu e célra létrehozott alapítványai számára is adakoztak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról