:

Szerző: Bodnár Ádám

2001. március 22. 10:57

A Siemens 25 millió dolláros reklámkampánnyal támogatja mobiltelefonjainak amerikai piaci bevezetését

[CNet] A Siemens nem kisebb célt tűzött maga elé, mint hogy elhódítja a világ harmadik legnagyobb mobiltelefon-gyártója címet a Motorola-tól. Ezért az Egyesült Államokban 25 millió dolláros reklámkampány mellett vezeti be mobil termékeit.

[CNet] A Siemens nem kisebb célt tűzött maga elé, mint hogy elhódítja a világ harmadik legnagyobb mobiltelefon-gyártója címet a Motorola-tól. Ezért az Egyesült Államokban 25 millió dolláros reklámkampány mellett vezeti be mobil termékeit.

A Siemens nem ismeretlen az USA-ban, tekintve hogy hálózati eszközökből és orvosi berendezésekből évi 16 milliárd dolláros forgalmat bonyolít az országban, ám a mobiltelefon-piacon mindeddig nem volt jelen. Ennek ellenére a negyedik legnagyobb mobiltelefon-gyártónak vallhatja magát.

A Siemens tervei szerint évi 9 milliárd dolláros bevételt hoz majd az amerikai piac, amelyre elsőként egy alsó kategóriás, 40 dolláros telefonnal szeretne betörni, amelyet később egy csúcsminőségű, igényes szolgáltatásokkal ellátott telefon követ, amely GSM és TDMA hálózatban is használható.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról

szerző

14

Ha nem vigyázunk, megeszi a zeneipart az AI

2025. október 31. 10:50

Most dől el, hogy lesznek-e még hús-vér szerzők pár évtized múlva. Ezt a témát feszegetjük az Artisjus elnökének segítségével.