:

Szerző: Bodnár Ádám

2001. március 22. 10:57

A Siemens 25 millió dolláros reklámkampánnyal támogatja mobiltelefonjainak amerikai piaci bevezetését

[CNet] A Siemens nem kisebb célt tűzött maga elé, mint hogy elhódítja a világ harmadik legnagyobb mobiltelefon-gyártója címet a Motorola-tól. Ezért az Egyesült Államokban 25 millió dolláros reklámkampány mellett vezeti be mobil termékeit.

[CNet] A Siemens nem kisebb célt tűzött maga elé, mint hogy elhódítja a világ harmadik legnagyobb mobiltelefon-gyártója címet a Motorola-tól. Ezért az Egyesült Államokban 25 millió dolláros reklámkampány mellett vezeti be mobil termékeit.

A Siemens nem ismeretlen az USA-ban, tekintve hogy hálózati eszközökből és orvosi berendezésekből évi 16 milliárd dolláros forgalmat bonyolít az országban, ám a mobiltelefon-piacon mindeddig nem volt jelen. Ennek ellenére a negyedik legnagyobb mobiltelefon-gyártónak vallhatja magát.

A Siemens tervei szerint évi 9 milliárd dolláros bevételt hoz majd az amerikai piac, amelyre elsőként egy alsó kategóriás, 40 dolláros telefonnal szeretne betörni, amelyet később egy csúcsminőségű, igényes szolgáltatásokkal ellátott telefon követ, amely GSM és TDMA hálózatban is használható.

November 19-én, szerdán "AZ AI ENGINEERING ALAPJAI 2025" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

seo

1

Vizsgálják a Google-t a parazita SEO miatt

2025. november 14. 13:58

Az Európai Bizottság versenyjogi vizsgálatot indított, mert felmerült, hogy a cég új spamszabályzata ártott számos európai médiaszolgáltatónak.