Szerző: Bodnár Ádám

2000. március 29. 22:12

FSAA D3D alatt

A legutóbb kiszivárgott nVidia referenciadriver, az 5.13 verziószámú detonator lehetőséget ad a Full Scene Anti-Aliasing használatára már a Microsoft Direct3D-alapú alkalmazások futtatása esetén is. Ezt demonstrálandó a 3DGPU.com közzétett néhány képet a Half-Life és Quake3 játékokból valamint a Dagoth Moor Zoological Gardens demoból, hogy mindenki a saját szemével tapasztalhassa meg a különbséget. (Természetesen a Quake3 az OpenGL API-t használja.)

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról