:

Szerző: Vörös Péter

2001. március 20. 07:53

Növekszik a Microsoft MSN Messenger népszerűsége

A Jupiter Media Metrix piackutató cég 12 országra kiterjedő felmérése szerint februárban a Microsoft MSN Messenger instant messaging (IM) programjának 29,5 millió felhasználója volt, míg az AOL Instant Messenger-t 29,1 millióan használták, ezzel most először sikerült a Microsoft-nak legyőznie az AOL Time Warner-t. A felmérésben egyedi felhasználók számát mérte a Jupiter Media Metrix.

A Microsoft többek között azért is szeretné, ha minél jobban felfutna az MSN Messenger, mert a cég kutatásai szerint a program felhasználói több időt töltenek el az MSN Web-hely hálózat előtt, ez pedig növeli a hirdetési árakat, amelyeket a Microsoft kérhet a hirdetőktől.

A Microsoft tervei szerint a cég az IM-en alapuló újabb termékeket fog nyújtani a közeljövőben és lehetővé fogják tenni külsős fejlesztőknek azt, hogy hasonló programokat írjanak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról