Szerző: Vörös Péter

2001. március 13. 14:40

Mobilos cégek az árvízkárosultakért

[A magyarországi mobilszolgáltatók közös sajtóközleménye] Az elmúlt évek során a Tisza mentén élőknek sajnos számos alkalommal szembe kellett nézniük a természeti katasztrófák okozta károkkal és az újrakezdés nehézségeivel. A bajban azonban az ország lakossága mindig tanúbizonyságát tette segíteni akarásának. Nincs ez másként az idei tiszai árvíz idején sem. A kezdeményezések egyike ezúttal a magyar mobil távközlési cégek nevéhez fűződik.

A Pannon GSM, a Vodafone, a Westel, valamint a 0660 összefogtak, hogy lehetőséget temtsenek a bajba jutottak megsegítésére. A négy mobilcég a médiák bevonásával március 13-án gyűjtést indít az árvízkárosultak megsegítésére. Az akcióban a társaságok előfizetői a "Nemzeti Mobilvonal", vagyis a 1749-es szám felhívásával hívásonként 100 forintot adományozhatnak az árvízkárosultak javára. Magyarország mobil előfizetőinek száma meghaladja a 3 milliót, ami azt jelenti, hogy ha minden mobiltulajdonos csupán 100 forintot juttat a rászorulóknak, az akár 300 millió forint feletti összegű adományt is eredményezhet.

A szolgáltatók abban bíznak, hogy ezen egységes programjukkal hozzájárulnak ahhoz, hogy a segíteni kívánó előfizetők a lehető legegyszerűbb módon nyújthassanak támogatást a katasztrófa sújtotta vidékeknek.

További információk: Kulcsár Emőke: 464-6000/5229

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról