:

Szerző: roberto

2001. március 5. 23:17

Az IBM új reklámkampánya: Peace, Love & Linux

[ The Register ] Az IBM új reklámkampányt indít, amelynek az egyik szereplője Tux, a linuxos pingvin. A reklám az IBM linuxos eServereit hivatott népszerűsíteni. New York-ban, a Times Square-en egy hatemeletes óriásplakáton feszít büszkén Tux, mellette a béke és a szerelem szimbólumai láthatók, így a hirdetésnek határozottan a 60-as évekre emlékeztető jellege van.

[The Register] Az IBM új reklámkampányt indít, amelynek az egyik szereplője Tux, a linuxos pingvin. A reklám az IBM linuxos eServereit hivatott népszerűsíteni. New York-ban, a Times Square-en egy hatemeletes óriásplakáton feszít büszkén Tux, mellette a béke és a szerelem szimbólumai láthatók, így a hirdetésnek határozottan a 60-as évekre emlékeztető jellege van.

A kampány ezen a héten kezdődik a nyomtatott médiában. Andy Berndt, a kampányért felelős Ogilvy & Mather reklámügynökségtől azt mondta, hogy azért pont ezeket a szimbólumokat választották, mert szerintük jól összegzik a Linux-közösség hangulatát, egymást segítő szellemiségét.

Aki többre is kíváncsi, látogasson el az IBM oldalaira (Flash).

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 12:45

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.