:

Szerző: roberto

2001. március 5. 23:17

Az IBM új reklámkampánya: Peace, Love & Linux

[ The Register ] Az IBM új reklámkampányt indít, amelynek az egyik szereplője Tux, a linuxos pingvin. A reklám az IBM linuxos eServereit hivatott népszerűsíteni. New York-ban, a Times Square-en egy hatemeletes óriásplakáton feszít büszkén Tux, mellette a béke és a szerelem szimbólumai láthatók, így a hirdetésnek határozottan a 60-as évekre emlékeztető jellege van.

[The Register] Az IBM új reklámkampányt indít, amelynek az egyik szereplője Tux, a linuxos pingvin. A reklám az IBM linuxos eServereit hivatott népszerűsíteni. New York-ban, a Times Square-en egy hatemeletes óriásplakáton feszít büszkén Tux, mellette a béke és a szerelem szimbólumai láthatók, így a hirdetésnek határozottan a 60-as évekre emlékeztető jellege van.

A kampány ezen a héten kezdődik a nyomtatott médiában. Andy Berndt, a kampányért felelős Ogilvy & Mather reklámügynökségtől azt mondta, hogy azért pont ezeket a szimbólumokat választották, mert szerintük jól összegzik a Linux-közösség hangulatát, egymást segítő szellemiségét.

Aki többre is kíváncsi, látogasson el az IBM oldalaira (Flash).

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.