:

Szerző: Vörös Péter

2001. március 1. 03:11

Oracle iSupport: Gyógyír a vásárlói lelkiismeret-furdalásra

[Email] Gyakran előfordul, hogy veszünk valamit az interneten, amit aztán szívesen visszaküldenénk, hogy visszakapjuk a pénzünket, vagy az árut más valamire cserélhessük. Az internetes boltok áru-visszavételi eljárása a fogyasztók számára sok esetben fáradságos tehertétel.

Mostantól azon vállalatok, amelyek az Oracle iSupport alkalmazását használják e-commerce alapú ügyfélszolgálati megoldásként, az áru-visszavételi folyamatot nagymértékben egyszerűsíthetik. A vásárlók egyszerűen bejelentkeznek, megadják a visszaküldendő árura vonatkozó információt, és automatikusan megkapják a visszaküldési felhatalmazást.

Mikor a vásárló a visszáru-engedéllyel (RMA) visszaküldi az árut, a rendszer a tranzakciót gyorsan feldolgozza, és a visszaküldési folyamat lezárul. Azzal, hogy lehetővé teszi a cég azt, hogy az ügyfelek könnyedén és saját maguk önkiszolgáló módon intézzék a visszáru-folyamatot, a vállalatok javíthatják az ügyfélkapcsolatok szintjét, így a vásárlót érdekeltté teszik abban, hogy visszatérjen a cég honlapjára.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 11:25

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.