Szerző: sammer

2001. február 10. 07:46

Új részletek jelentek meg a Hostile Waters: Antaeus Rising játékban szereplő egységekről

Az Interplay új screenshotokat és információkat adott ki a Rage Software Hostile Waters: Antaeus Rising 3D-s akció/stratégiai játékában szereplő egységekről. (Kattints a kis képekre a nagyobb változatokért!)

Magpie: Ez egy teljesen automatizált egység, a Magpie feladata, hogy a földi egységeket a kiindulási helyről egy szabadon kiválasztott területre szállítsa. Különlegessége, hogy páncélzatának eltávolításával növelhető a tároló kapacitása, de ezzel sokkal jobban sebezhetővé válik az ellenséges támadásokkal szemben.

Hornet: Viszonylagosan olcsón előállítható egység, és nagy teherbírásának köszönhetően nagy mennyiségű páncélzat és pajzs szerelhető fel rá. A Hornet harcban kiválóan alkalmazható kis tűzerejű légi egység.

Scarab: Az egyik legalapvetobb egység beépített javító vagy takarító rendszerrel, ami lehetővé teszi számára, hogy akár a csatamezőn is megjavítsa a megsérült harci egységeket, illetve roncsokat gyűjtsön össze, amiből később új egységeket építhet.

Salamander: A játékban szereplő egységek közül ez az egyik legsokoldalúbb és leghasznosabb jármű. Képes vízben és szárazföldön mozogni, illetve földi és légvédelmi fegyverzettel egyaránt felszerelhető. A sok kombináció miatt igen széles körben alkalmazható egység.

Pegasus: A nagy tömegű és mennyiségű szállításra tervezett Pegasus nagyszerűen használható nagy tuzerejű egységek gyors szállítására. Segítségével gyorsan elszállíthatjuk a tankokat és begyujtő gépeket az ellenség területére, majd a harc után visszaszállíthatjuk őket a bázisra.

A Hostile Waters: Anteaus Rising-ben a klasszikus valós idejű stratégiai játékokhoz hasonlóan kell építkeznünk, tuningolnunk az egységeinket és új technológiákat kifejlesztenünk. Mindezt a kor szellemének megfelelően 3D-ben tehetjük meg, és 3D-s térképen követhetjük figyelemmel az egyéb eseményeket. Játék egyik különlegességét az adja, hogy bármikor bármelyik egység irányítását átvehetjük, így egy pillanat alatt egy 3D-s akciójáték közepén találhatjuk magunkat. A Hostile Waters 2001 második negyedévében fog megjelenni.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról