Szerző: mz

2001. február 7. 22:04

Az Ericsson Magyarország Oktatási Központja az Ericsson Competence Solutions szervezet tagja lett

[Noguchi] Az ECS a közép-kelet európai, közel-keleti és afrikai régiót lefedő oktatási központ, amelynek tagja az ír (Dublin), az angol (Haslemere), a libanoni és a dél-afrikai centrum. A szervezet célja az erőforrások optimális kihasználása egy közös adatbázis megteremtésével, illetve az oktatói képzés, a tanfolyam-alakítás és a marketing kommunikáció egységesítésével. A csatlakozás alapfeltétele a kiváló felkészültségű oktatói gárda és a legmodernebb technikával felszerelt központ volt.

Az Ericsson Magyarország Oktatási Központja 1991-ben, közvetlenül az Ericsson hazai vállalatának megalakulása után kezdte meg tevékenységét. Az oktatóbázis eleinte elsősorban a dolgozók magas színvonalú képzését biztosította. Az első tanfolyamok a TPV (tárolt programvezérlésű) áramkörkapcsolt telefonközpontokkal, az AXE-val, valamint átviteltechnikával foglalkoztak.

1997-től, a GSM rendszer oktatásának megindulásával egyidőben az ügyfelek képzése nagyobb hangsúlyt kapott, miközben a bázis megtartotta belső oktatási központ funkcióját is.

Jelenleg főképp a csomagkapcsolt adatkommunikáció és a mobil távközlés újabb generációi, a 2,5. generációt jelentő GPRS, valamint a 3. generációt megalapozó bevezető tanfolyamok, mint például a WCDMA, UMTS iránt nagy az érdeklődés.

A széles skálán mind a hagyományos, oktató-vezette képzés, mind a multimédia alapú, illetve az intranetről futtatható program megtalálható. Mérnök-tanár végzettségű, angolul beszélő oktatóink 2000-ben összesen 81 tanfolyami napot töltöttek Kanadában, Kínában, Spanyolországban, Izlandon, Szaud-Arábiában, Dél-Afrikában és Dániában. A központban komplett PSTN, ISDN AXE telefonközpontokon, MSC, BSC és RBS GSM rendszereken, adatkommunikációhoz szükséges Ericsson-routereken, minilinkeken folyik a gyakorlati oktatás.

Az ECS tagság elnyerése által mind hazai, mind külföldi ügyfeleinknek és dolgozóinknak a tanfolyamok eddiginél jóval szélesebb skáláját tudjuk nyújtani minden igényt kielégítő technikai háttérrel. Az Ericsson, a kommunikációs technológia világának vezető szállítója a mobil és az Internetes kommunikáció egyesítésével új korszakot nyit: a mobil Internet korszakát. Az Ericsson teljes körű megoldásokat kínál a rendszerektől, alkalmazásoktól egészen a mobil készülékekig és egyéb kommunikációs eszközökig. A világ 140 országában tevékenykedő több mint 100 ezer alkalmazottja révén az Ericsson megkönnyíti a kommunikációt megrendelői számára az egész világon.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról