Szerző: Vörös Péter

2001. február 6. 10:37

A Mazda Build-to-Order szolgáltatást indít be autóinak Internetes megrendelésére

A múlt héten bevezetett szolgáltatás lényege az, hogy a leendő autóvásárlók saját maguk állíthatják (build-to-order / BTO) össze a megrendelendő autót az Interneten keresztül. A BTO szolgáltatás egyelőre 2 modellre korlátozódik: a Mazda Roadster sportautókra és a Mazda Famillia S-Wagon családi autókra. Megfelelő kereslet esetén a Mazda tervezi a szolgáltatás kibővítését további modellekre is.

A felhasználók számos specifikációt választatnak, pl. a motor és a sebváltó típusát (a Roadster-nél), gumikat és kerekeket, belső tulajdonságokat, az autó audió rendszerét és a kocsi színét. A Roadster-nél ez összesen 4160 különböző variációt jelent, míg az S-Wagon-nél ez a szám 912. A katalógusból megrendelt árnál kb. 1300$-ral lesznek alacsonyabbak az Interneten keresztül megrendelt modellek árai.

A Mazda eleinte havi 60 Roadster és 50 S-Wagon Internetes megrendelésére számít - a cég jelenleg havonta összesen 500 Roadster-t és 1500 S-Wagon-t gyárt. A lépés marketing hátterét a Sony Style.Com Japan-nel (a Sony egyik alvállalata) együtt végzik, ez utóbbi fogja megnyitni a speciális Mazda site-ot a saját "Sony Style" e-kereskedelmi site-ján február közepén.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról