Szerző: sammer

2001. február 2. 14:46

A Blizzard bejelentette a Warcraft III: Reign of Chaos stratégiai/szerepjátékában résztvevő fajok véglegesített részleteit

A Blizzard Entertainment bejelentette a Warcraft III játékban szereplő fajoknak véglegesített részleteit. A játék teljes nevét is most jelentették be, amit mindenkinek érdemes lesz megjegyeznie: Warcraft III: Reign of Chaos.

A Warcraft III stratégiai/szerepjátékban négy alaposan eltérő fajjal találkozhatunk majd, mindegyiknél a saját egyedülálló egységeivel, mágikus képességeivel és fegyvereivel, hogy új fordulatot vehessen a Warcraft világ örökös háborúja. A jól ismert Emberi és Ork fajok mellett megjelennek az élőhalottak, és a Night Elves nevű titokzatos faj. A korábban bejelentett Démon faj képviselői csak nem játszható karakterek (NJK-k) képében fognak feltűnni, és kísérletet tenni a másik négy faj totális kipusztitására.

Frank Pearce, a Warcraft III team vezetője a következőket mondta a játékáról: "A Warcraft III fejlődése alatt folyamatosan csiszoltuk a legapróbb elemeket is, hogy a lehető legjobb játékélményt biztosíthassa a játékosnak. Hónapokkal az első használható változatok után, most véglegesítettük a játszható fajok, a nem játszható karakterek és a természetes karakterek részleteit. Jelenleg a fajok egységeinek véglegesítésén, a mesterséges intelligencia csiszolásán és a küldetéseken dolgozunk."

Fajok leírása:

Emberek: Az emberiség nagy védelmezői tovább harcolnak a gonosz sötétség és a háború világában. Az emberek fő erejüket a katonáskodás világának és a technológiáiknak köszönhetik. Saját hasznukra alakítják át a környezetet, páncélt, fegyvereket, gépeket és befogott állatokat használnak. Az emberi faj legjelentősebb képviselői olyan karakterekből állnak, mint a gyalogosok (Footman), lovagok (Knight), papok (Elven Priest), boszorkányok (Elven Sorceress), a mozsárágyú team-ek (Dwardven Mortar Team) és a lövészek (Dwarven Rifleman). Az emberi hősök között pedig a Paladin, az Arch-Mage, a Ranger és a Mountain King karaktereket találjuk.

Orkok: Az őrült orkok újból összegyűlnek, és felkészülnek, hogy szembe nézhessenek a félelmetes démonokkal, akik meg merték sérteni az ősidők óta jól működö kifinomult társadalmukat. Az orkok leginkább brutális erejükben és a közelharcban nyújtott tehetségükben bíznak. Az ork horda kiemelkedő karakterei a Grunt, a Troll fejlövész (Troll Head Hunter), a Wyvern Rider, a Shaman és a Troll boszorkánymester (Troll Witch Doctor). A legfőbb ork vezetők pedig a Farseer, a Blade Master, a Tauren törzsfőnök (Tauren Chieftain), és az árnyékvadász (Shadow Hunter).

Night Elves: Ezek a misztikus nehezen meghatározható lények a világ egyik legidősebb fajához tartoznak. Századok óta el voltak már rejtőzve a világ elől és nyugodtan élték az életüket, most viszont előjöttek, hogy megvédjék a világot a fenyegető apokalipszistől. Egységeik között van az Ent, az íjász (Archer), az őrszem (Sentinel), az orgyilkos (Assassin), a Treant, és a Hippogryph. Az elf hősök pedig az erdő őre (Keeper of the Gove), a démon vadász (Demon Hunter), a Holdpap (Priestess of the Moon) és az Arch-Druid karakterek.

Undead: A csak istencsapásként (Scourge) emlegetett élőhalottak csordája észak jeges területeiről jött, hogy a káoszt kihasználva megpróbálják ledönteni a kialakult civilizációt. az élőhalott Scourge faj híres arról, hogy új egységeket tud feltámasztani akár a csatamező közepén is, ezért a csata ellenséges áldozatainak hullái nagyon fontosak az élőhalottak számára. A Scougre képességei legfőképp a holttesteken és a testrészeken alkalmazható varázslatok és idézések. Az élőhalott egységek a Dredge, a Ghoul, a Banshee, a nekromata (Necromancer), a vízköpő (Gargoyle) és a Frost Wyrm, hősik pedig a halál lovag (Death Knight), a Lich, a rettegés ura (Dread Lord), és az Abomination nevű "förtelem".

A Warcraft III főbb tulajdonságai:

  • Amíg a legendás hősök vezette erőteljes seregek teljesítenek egy-egy küldetést tapasztalati pontokat szereznek, és különleges képességű tárgyakra tehetnek szert.
  • Teljesen 3D-s interaktív világ, nem játékos karakterekkel, kóborló szörnyekkel, semleges városokkal, erődítményekkel és tornyokkal benépesítve, amit a környezeti effektek tesznek teljesssé.
  • A csontváz alapú és felületi animációk lehetővé teszik, hogy az eddig 2D-s játékokban megszokott képkockákból álló mozgatás helyett, gyakorlatilag végtelenül folyamatos 3D-s mozgást láthassunk.
  • A küldtés editorban készíthetünk saját 3D-s pályákat, sőt akár komplett küldetéseket beprogramozott NJK karakterekkel, varázslatokkal és egyéb változtatható környezeti tényezőkkel.
  • Kiterjesztett többjátékos lehetőségek a Battle.net-en keresztül, többféle játékmóddal.

A Warcraft III: Reign of Chaos 2001 folyamán fog megjelenni Windows 9x/ME/2000/NT op. rendszerekre, illetve 2002-ben várható a játék Mac-es verziója.

Regisztrálj az ingyenes Cloud-native és DevOps tippek nagyvállatoknak konferenciára, ahol a Red Hat és az Alerant szakértői bemutatják a Kubernetes, OpenShift, microservice architektúrák gyakorlati alkalmazását!

a címlapról

privátháló

2

VPN-nel bővül a Google One

2020. október 30. 11:52

A vaskosabb előfizetésekhez a Google új, ajándék VPN szolgáltatást is hozzácsap.