Szerző: mz

2000. december 22. 21:19

Magyarországon és Mexikóban gyártják az Xboxot

[Microsoft] Hozzávetőleg három milliárd dolláros GDP növekedést jelent Magyarország számára a Microsoft hivatalos bejelentése, mely szerint - mint már régóta sejteni lehetett (mz) - legújabb fogyasztói termékét, az Xboxot részben Magyarországon fogják gyártani. Az összeg nagyságrendileg a magyar export tíz százalékának, a GDP öt százalékának felel meg.

Annak érdekében, hogy a fogyasztói igényeket a világ minden régiójában zökkenőmentesen ki tudják szolgálni, a Microsoft a Flextronics International Ltd.-vel kötött szerződést, melynek értelmében az Xbox gyártására Mexikóban és Magyarországon hoznak létre gyártóegységeket.
A Microsoft közétette azon tervét is, mely szerint az Xbox már 2001. őszén kapható lesz az Egyesült Államokban és Japánban, míg európai megjelenésére 2002. első negyedévében lehet számítani.

A szórakoztatóelektronikai termékek, így más Microsoft hardver eszközök gyártásában rugalmasságáról, gyors és minőségi munkájáról nevezetes gyártóóriás megfelelő biztosítékot nyújtott ahhoz, hogy globálisan ki tudja elégíteni a piaci igényeket. A regionális gyártóegységek létrehozása megfelelő disztribúciós támogatást és szolgáltatást jelent a viszonteladók számára is.

A Microsoft a világon az egyetlen videojáték gyártó, amely Európában hozott létre gyártó telephelyet, ezzel is hangsúlyozva, hogy a játékkonzolok immár nemcsak Japán és az Egyesült Államok piacán számíthatnak óriási érdeklődésre.

Majdnem egy évvel az Xbox premierje előtt a Microsoft hatalmas erőfeszítésket tett a játékprogram-fejlesztőkkel való együttműködés terén is. A szoftveróriás közel 200 fejlesztőcéggel és kiadóval írt alá megállapodást az Xboxra írandó játékprogramok kifejlesztéséről, többek között az Electronic Arts-szal is, amely a bevezetés időszaka alatt 10 Xboxra fejlesztett termékével jelenik majd meg.

Az Xbox a Microsoft következő generációs videojáték konzolja, amely csúcsminőségű grafikájával és audioszolgáltatásaival a legvalóságosabb játékélményt nyújtja. Mindez azért lehetséges, mert az Xbox grafikus teljesítménye háromszorosa a a legújabb generációs játékkonzolokénak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról