Szerző: Barna József

2000. december 11. 21:37

MSN eShop: a leglátogatottabb bevásárló portál

[Microsoft sajtóközlemény] 2,84 millió látogatójával októberben átvette a vezetést az elektronikus kereskedelmi webhelyek népszerűségi versenyében az MSN network of Internet services. A Media Metrix piackutató cég jelentése szerint a Microsoft bevásárló portáljának látogatottsága 2000 szeptemberétől november elejéig 33 százalékkal nőtt, s az ünnepek miatt az év végén további emelkedésre lehet számítani. Az év ugyanezen időszakában a Yahoo! bevásárlóportáljának látogatottsága mindössze 4 százalékkal nőtt, míg a szintén élvonalba tartozó AOL.com shopping portálja drámainak mondható, 33 százalékos csökkenést könyvelhetett el.

Nagyon széles az a skála, amin a állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról

fab

5

Chipgyártó nagyhatalommá válna India

2024. március 18. 12:39

A helyi politikai vezetés szerint van rá esély, hogy a következő néhány évben az ország bekerüljön az öt vezető ország közé.