:

Szerző: Barna József

2000. december 11. 21:37

MSN eShop: a leglátogatottabb bevásárló portál

[Microsoft sajtóközlemény] 2,84 millió látogatójával októberben átvette a vezetést az elektronikus kereskedelmi webhelyek népszerűségi versenyében az MSN network of Internet services. A Media Metrix piackutató cég jelentése szerint a Microsoft bevásárló portáljának látogatottsága 2000 szeptemberétől november elejéig 33 százalékkal nőtt, s az ünnepek miatt az év végén további emelkedésre lehet számítani. Az év ugyanezen időszakában a Yahoo! bevásárlóportáljának látogatottsága mindössze 4 százalékkal nőtt, míg a szintén élvonalba tartozó AOL.com shopping portálja drámainak mondható, 33 százalékos csökkenést könyvelhetett el.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.