:

Szerző: Barna József

2000. december 11. 21:37

MSN eShop: a leglátogatottabb bevásárló portál

[Microsoft sajtóközlemény] 2,84 millió látogatójával októberben átvette a vezetést az elektronikus kereskedelmi webhelyek népszerűségi versenyében az MSN network of Internet services. A Media Metrix piackutató cég jelentése szerint a Microsoft bevásárló portáljának látogatottsága 2000 szeptemberétől november elejéig 33 százalékkal nőtt, s az ünnepek miatt az év végén további emelkedésre lehet számítani. Az év ugyanezen időszakában a Yahoo! bevásárlóportáljának látogatottsága mindössze 4 százalékkal nőtt, míg a szintén élvonalba tartozó AOL.com shopping portálja drámainak mondható, 33 százalékos csökkenést könyvelhetett el.

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról