:

Szerző: Barna József

2000. december 11. 21:37

MSN eShop: a leglátogatottabb bevásárló portál

[Microsoft sajtóközlemény] 2,84 millió látogatójával októberben átvette a vezetést az elektronikus kereskedelmi webhelyek népszerűségi versenyében az MSN network of Internet services. A Media Metrix piackutató cég jelentése szerint a Microsoft bevásárló portáljának látogatottsága 2000 szeptemberétől november elejéig 33 százalékkal nőtt, s az ünnepek miatt az év végén további emelkedésre lehet számítani. Az év ugyanezen időszakában a Yahoo! bevásárlóportáljának látogatottsága mindössze 4 százalékkal nőtt, míg a szintén élvonalba tartozó AOL.com shopping portálja drámainak mondható, 33 százalékos csökkenést könyvelhetett el.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 13:35

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.