:

Szerző: Koi Tamás

2024. február 6. 13:09

Valamivel kevesebb panasz érkezik a telkókra

Valamelyest csökkent idén év elejére a hírközlési szolgáltatókra beérkező panaszok száma a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz tartozó Média- és Hírközlési Biztosnál.

A tavalyi évhez képest idén januárban valamivel kevesebb panasz érkezett be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) tartozó Média- és Hírközlési Biztos hivatalába a hazai távközlési szolgáltatók kapcsán. A biztos többnyire olyan esetekben jár el, melyek egyediek és többnyire valamilyen méltányossági eljárást igényelnek, illetve kisebb-nagyobb anyagi kompenzációval járnak.

A biztosi hivatalhoz idén januárban összesen 33 panasz érkezett hírközlés tárgyában, mely a tavalyi havi 43,5-es átlaghoz képest (tavaly 12 hónap leforgása alatt 522 panaszt nyújtottak be az ügyfelek a szolgáltatók eljárásaival kapcsolatban) kis mértékben javuló tendenciára utal.

shouting_phone

5 erős érv a Kafka alapozó képzésünk mellett

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

5 erős érv a Kafka alapozó képzésünk mellett Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

A szolgáltatók az eljárások közel kétharmadában nyújtottak anyagi kompenzációt a panaszosoknak. A jóváírásokon felül méltányos intézkedésként kötbérmentes szerződés-megszüntetésre, illetve részletfizetési lehetőség biztosítására is sor került.

Ami nem változott, hogy továbbra is a Vodafone-ra panaszkodnak az előfizetők a legtöbbet, januárban a panaszok 60%-a érkezett a vörös logós operátorra.

Az ügyek többségében teljesen banális, olykor abszurd könyvelési és/vagy ügyviteli problémákat takarnak, januárban például egy Digi ügyfél azért fordult a Biztoshoz, mert 2023 márciusa óta nem kapott számlát a cégtől és nem tudta elérni a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy a hiányosságot korrigálhassák.

A Média- és Hírközlési Biztos a szolgáltatók közösségimédia-felületét is monitorozza, itt a Vodafone és a Telekom esetében az újév első napjaiban tapasztalt üzemzavart és az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket, szolgáltatói reakciókat emelte ki a hivatal.

Visszatérő, 63. kraftie adásunkban rugóztunk a 4 napos munkahéten, a home office lassú halálán, a PIP-en és LinkedIn beállításokon, illetve a neres adás folytatásán is.

a címlapról

tőke

0

Beszállt az ASML a Mistralba

2025. szeptember 8. 11:51

A holland cég befektetésével a Mistral Európa legértékesebb AI-cégévé vált.