:

Szerző: Koi Tamás

2023. július 12. 10:23

Webáruházat indít az OTP csoport

Nem várt helyről érkezik új, tőkeerős szereplő a magyar e-kereskedelmi piacra: még a nyáron webáruházat indít az OTP csoport, melynek célja, hogy a szegmens meghatározó szereplőjévé váljon.

A magyar e-kereskedelmi piacon az utóbbi években zajló erős koncentráció és a nyomasztó fölénnyel rendelkező külföldi szereplők mellett rendkívül nehéz dolga van annak, aki új belépőként akar jelentős hatást gyakorolni. Ilyen, számottevő tőkeháttérrel rendelkező webshop lehet a fizz.hu, mely az OTP csoport első komoly próbálkozása lehet ebben a szegmensben.

A Forbes szúrta ki elsőként, hogy a cégcsoport hétfőn bejelentette kissé szokatlan formában, LinkedIn-en, hogy még a nyáron (előreláthatóan a nyár végén) elindítja az eMAG-hoz és a Pepitához hasonlóan piactér-modellre építő fizz.hu -t, melyet a társaság munkatársai a mai naptól már belső teszt keretében kipróbálhatnak.

A fizz.hu folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal és termékportfolióval rendelkező webshop, nem titkolt célunk pedig az, hogy a jövőben Magyarország egyik legjobb webáruháza legyünk

-áll a fizz.hu indulását bejelentő LinkedIn posztban.

ecommerce_2

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

A lap úgy tudja, hogy a fizz.hu működési hátterét az OTP Bank Nyrt. százszázalékos tulajdonában álló OTP Ecosystem Kft. nyújtja majd. A csapat jelentős része pedig a romániai tulajdonos kezében lévő eMAG-tól érkezik majd, ügyvezetőt pedig a Mol-tól igazol át a cég Szőcs András személyében, aki korábban a vállalat e-kereskedelmi vezetője volt. 

Az OTP a hazai e-kereskedelemben eddig jobbára fizetési szolgáltatóként volt csupán jelen az OTP Mobil által fejlesztett SimplePay online fizetési megoldással, mely 2016-os indulását követően gyorsan az egyik legnépszerűbb fizetési formává vált az onilne térben és mára több mint 20 ezer elfogadóhellyel rendelkezik.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról