Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. május 11. 13:40

Ismét drágulni fog a reklámmentes Disney+

Jelentős hirdetési potenciált lát a Disney a platformok kombinálásában, ezért a Hulu szolgáltatásában elérhető tartalmakat átfésüli a Disney+ kínálatába. A már meglévő előfizetők számára pedig elszomorító hír, hogy a szolgáltatás reklámmentes változata várhatóan tovább drágul.

A Disney a második negyedéves eredmények közlése mellett két fontos bejelentést tett, melyek közül az egyik lényeges változás, hogy a cég a Hulu tartalmait hamarosan integrálja a Disney+ streaming szolgáltatás alkalmazásába. Bob Iger vezérigazgató elmondása szerint az „egyetlen alkalmazáson” keresztül kínált élményt egyelőre az Egyesült Államokban tervezik bevezetni az év végéig, így a Hulu kínálata bár elérhető lesz a Disney+-on, de ettől még a különálló appok is megmaradnak, ez érvényes lesz az ESPN+-ra is. Iger magyarázata szerint a lépés logikus, mivel jobb lehetőségeket biztosít a hirdetők számára, miközben az előfizetők egyszerűbben juthatnak hozzá több tartalomhoz, elősegítve az egységes streamelési élményt.

Emellett még az idén, várhatóan decemberben emelkedik a reklámmentes előfizetés ára, de pontos összegeket egyelőre nem említettek (tavaly decemberben 3 dollárral emelt a szolgáltatás, így most is ez tűnhet valószínűnek). Míg a Hulu régóta kínál hirdetésekkel támogatott lehetőséget az előfizetőknek, a Disney+ tavaly kezdett el olcsóbb, hirdetésekkel támogatott opciókat kínálni, mivel az előfizetők számának növekedése lassulni kezdett. A hirdetésekkel támogatott csomagot egyelőre úgy tűnik, nem érinti majd az emelés. 

disney

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

A Disney szerdán bejelentette második negyedéves pénzügyi eredményét is: a vállalat 21,82 milliárd dolláros bevételről számolt be, ami 13%-os növekedés az előző év azonos időszakához képest, ezzel felülmúlva az előzetes várakozásokat. A streaming üzletág működési vesztesége ugyan 26 százalékkal csökkent, de a 659 millió dolláros veszteség még mindig hatalmas. A Disney+ ráadásul 4 millió előfizetőt veszített az időszakban, ami zsinórban a második lefelé ívelő tendenciát mutató negyedév az előző után.

Az utóbbi hetekben napvilágot látott híresztelések szerint a Disney nyitottnak tűnik az ötletre, hogy teljesen felvásárolja a Hulu-t, a cég jelenleg 67 százalékát birtokolja a szolgáltatásnak, a többi 33 százalék a Comcasté.  A 2019-ben kötött megállapodás értelmében a Comcast kötelezheti rá a Disney-t, hogy megvásárolja a maradék részesedést, Iger pedig nemrég úgy fogalmazott, hogy konstruktív beszélgetéseket sikerült folytatni a közelmúltban a Hulu jövőjéről a másik féllel.

Kubernetes képzéseinket már közel 300 szakember végezte el. A nagy sikerre való tekintettel a tanfolyamot aktualizált tananyaggal június 18-án újra elindítjuk! A 8 alkalmas, élő képzés képzés órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról