:

Szerző: Koi Tamás

2022. augusztus 22. 11:35

Egyes Netflix-tartalmak megúszhatják a reklámszüneteket

Új, reklámtámogatott díjcsomaggal rukkol elő várhatóan az év végén a világ legnagyobb online streaming tékája, a Netflix, ám ez nem jelenti azt, hogy minden tartalmat reklámokkal szakítana meg a szolgáltató.

Kissé fellélegezhetnek azok, akik az alacsonyabb havi díjért cserébe reklámtámogatott díjcsomagra váltanának a Netflixnél, amint az új konstrukciók elérhetővé válnak a várakozások szerint valamikor az év végén. A Bloomberg legfrissebb értesülései szerint a világ legnagyobb online tékája nem feltétlenül fogja elárasztani reklámokkal ezeknek az előfizetőknek a képernyőit, de legalábbis lesznek bizonyos tartalmak, tartalomtípusok, melyeknél nem fognak megjelenni a hirdetések.

Ilyen tartalmak lesznek elsősorban a nagy húzócímnek számító egész estét mozifilmek, legalábbis a premierüket követő, pontosan meg nem határozott időszakban - állítja a lap. Ennek elsődleges oka, hogy a Netflixnél úgy gondolják, a legnevesebb filmkészítők elfordulnának a platformtól, ha a műsoraikat a kezdetektől fogva reklámszünetek tarkítanák.

netflix_monitor

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW!

Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW! Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Szintén tabu lesz a reklám a kifejezetten gyermekeknek szánt tartalmak (filmek, sorozatok) esetében, illetve az egyes licencmegállapodásoktól függően minden más, olyan tartalomnál, ahol a licenctulajdonossal eredetileg olyan megállapodást kötöttek, mely tiltja a reklámok beillesztését a műsorba.

A Netflix először májusban beszélt olcsóbb, reklámokat tartalmazó előfizetési csomag lehetőségéről, aminek egyelőre még nincs hivatalos indulási dátuma, de a források szerint 2022 végén érkezhet. Mindennek előzménye, hogy a vállalat áprilisban közzétett jelentése szerint az idei év első negyedévében 200 ezerrel többen bontottak velük szerződést, mint ahányan frissen csatlakoztak, ami az elmúlt tíz évben először fordult elő.

A reklámmodellel kapcsolatos tervek ugyanakkor még meglehetősen képlékenyek, könnyen előfordulhat az is, hogy a Netflix végül kifarol az új, reklámokkal támogatott előfizetések mögül - hívja fel a figyelmet a Bloomberg.

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról

PEBBLE

2

Végleges az új Pebble órák dizájnja

2025. augusztus 15. 12:30

A márka visszakapta saját nevét, így Core 2 Duo helyett Pebble 2 Duo, a Core Time 2 helyett pedig Pebble Time 2 néven érkeznek az új órák, és véglegesek a specifikációk is.