Szerző: Koi Tamás

2022. augusztus 22. 11:35

Egyes Netflix-tartalmak megúszhatják a reklámszüneteket

Új, reklámtámogatott díjcsomaggal rukkol elő várhatóan az év végén a világ legnagyobb online streaming tékája, a Netflix, ám ez nem jelenti azt, hogy minden tartalmat reklámokkal szakítana meg a szolgáltató.

Kissé fellélegezhetnek azok, akik az alacsonyabb havi díjért cserébe reklámtámogatott díjcsomagra váltanának a Netflixnél, amint az új konstrukciók elérhetővé válnak a várakozások szerint valamikor az év végén. A Bloomberg legfrissebb értesülései szerint a világ legnagyobb online tékája nem feltétlenül fogja elárasztani reklámokkal ezeknek az előfizetőknek a képernyőit, de legalábbis lesznek bizonyos tartalmak, tartalomtípusok, melyeknél nem fognak megjelenni a hirdetések.

Ilyen tartalmak lesznek elsősorban a nagy húzócímnek számító egész estét mozifilmek, legalábbis a premierüket követő, pontosan meg nem határozott időszakban - állítja a lap. Ennek elsődleges oka, hogy a Netflixnél úgy gondolják, a legnevesebb filmkészítők elfordulnának a platformtól, ha a műsoraikat a kezdetektől fogva reklámszünetek tarkítanák.

netflix_monitor

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Szintén tabu lesz a reklám a kifejezetten gyermekeknek szánt tartalmak (filmek, sorozatok) esetében, illetve az egyes licencmegállapodásoktól függően minden más, olyan tartalomnál, ahol a licenctulajdonossal eredetileg olyan megállapodást kötöttek, mely tiltja a reklámok beillesztését a műsorba.

A Netflix először májusban beszélt olcsóbb, reklámokat tartalmazó előfizetési csomag lehetőségéről, aminek egyelőre még nincs hivatalos indulási dátuma, de a források szerint 2022 végén érkezhet. Mindennek előzménye, hogy a vállalat áprilisban közzétett jelentése szerint az idei év első negyedévében 200 ezerrel többen bontottak velük szerződést, mint ahányan frissen csatlakoztak, ami az elmúlt tíz évben először fordult elő.

A reklámmodellel kapcsolatos tervek ugyanakkor még meglehetősen képlékenyek, könnyen előfordulhat az is, hogy a Netflix végül kifarol az új, reklámokkal támogatott előfizetések mögül - hívja fel a figyelmet a Bloomberg.

a címlapról