Szerző: Vörös Péter

2000. március 1. 20:38

A Deutsche Telekom és a Siebel Systems e-üzleti szolgáltásokkal kapcsolatos együttműködést jelentett be

A célpiac a közepes méretű német vállalatok lesznek. A bejelentés szintén a CeBIT-en történt, eszerint a DT a Siebel ügyfélszolgálati (CRM) szoftverét fogja piacra dobni, alkalmazni ill. ahhoz kapcsolódó szolgáltatást fog nyújtani. Piackutatási eredmények azt mutatják, hogy az 1999-es 2,36 milliárd márkáról 2002-re 6,47 milliárd márkára nőhet a CRM szoftver piac Németországban. Az amerikai Siebel e termékkategória (ami egyébként nagyjából azt fedi, hogy a vállalatoknak lehetőségük van arra, hogy kövessék és elemezzék az ügyfelek/vásárlók szokásait és annak alapján még „személyre szólóbb szolgáltatás ill. termékcsomagokat ajánljanak nekik) vezetője.

A célpiac a közepes méretű német vállalatok lesznek. A bejelentés szintén a CeBIT-en történt, eszerint a DT a Siebel ügyfélszolgálati (CRM) szoftverét fogja piacra dobni, alkalmazni ill. ahhoz kapcsolódó szolgáltatást fog nyújtani. Piackutatási eredmények azt mutatják, hogy az 1999-es 2,36 milliárd márkáról 2002-re 6,47 milliárd márkára nőhet a CRM szoftver piac Németországban. Az amerikai Siebel e termékkategória (ami egyébként nagyjából azt fedi, hogy a vállalatoknak lehetőségük van arra, hogy kövessék és elemezzék az ügyfelek/vásárlók szokásait és annak alapján még „személyre szólóbb" szolgáltatás ill. termékcsomagokat ajánljanak nekik) vezetője. [CNET]

Nagyon széles az a skála, amin a állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról

fab

5

Chipgyártó nagyhatalommá válna India

2024. március 18. 12:39

A helyi politikai vezetés szerint van rá esély, hogy a következő néhány évben az ország bekerüljön az öt vezető ország közé.