:

Szerző: Koi Tamás

2021. december 15. 10:59

Kiválik a LogMeIn-ből a LastPass

Hat év után leválasztja magáról, önálló vállalattá alakítja át a LastPass jelszókezelő szolgáltatást a hazai alapítású LogMeIn.

Új korszak kezdődhet az egyik legnépszerűbb, független felhőalapú jelszókezelő szolgáltatás, a LastPass történelmében. A szolgáltatót 2015-ben felvásárló, magyar alapítású LogMeIn bejelentette, hogy önálló cégbe szervezi ki a szolgáltatást - az újonnan létrejövő társaság a várakozások szerint hatékonyabban szolgálja majd az organikus növekedést, továbbá gyorsabb fejlesztési szakaszokat, ezzel együtt rövidebb go-to-market ciklusokat ígér.

A zero-knowledge biztonsági modell használatával a LastPass lehetővé teszi felhasználói számára, hogy zökkenőmentesen hozzanak létre, helyezzenek biztonságba és osszanak meg bejelentkezési adatokat, továbbá hogy figyelemmel kísérjék a személyes adataik áramlását a dark weben.

lastpass-logo-zoomed

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

A szolgáltatás eközben a lehető legátfogóbb adminkonzol- és policy-konfigurációk révén értékes ismereteket és egyszerű ellenőrzési lehetőséget bocsát az informatikai részlegek munkatársainak rendelkezésére.

Az SSO- és a jelszó nélküli MFA-technológiák révén a LastPass lecsökkenti a felhőalapú és a legacy applikációkhoz, VPN-ekhez és munkaállomásokhoz szükséges bejelentkezési adatok mennyiségét, ezzel további biztonsági védvonalat biztosítva a felhasználók számára.

A LastPasst, a „zero-knowledge” jelszókezelési szoftvermegoldását ma több mint 30 millió felhasználó és 85 000 vállalat használja világszerte - a cégstruktúra változása a LogMeIn ígérete szerint semmilyen módon nem érinti majd a szolgáltatás elérhetőségét és meglévő funkcióit, illetve az abban tárolt bejelentkezési adatokat.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról