Szerző: Asztalos Olivér

2021. augusztus 19. 12:25

Kivezeti a reklámokat okostelefonjaiból a Samsung

A felhasználói élmény javítására hivatkozva leállítja okostelefonjain a reklámok futtatását a Samsung.

A dél-koreai Yonhap korábbi értesüléseit megerősítve a Samsung közölte, hogy megszünteti az okostelefonjaira telepített alkalmazásokban felugró reklámokat. A lépés a gyártó által házon belül fejlesztett alkalmazásokat, illetve szolgáltatásokat érinti. A döntés értelmében a Samsung Weather, a Samsung Pay, illetve Samsung Health appokból is eltűnnek a különféle reklámok, illetve a Samsung virtuális asszisztense, a Bixby sem fogja tovább hirdetésekkel traktálni a felhasználókat.

Jöhet a malware-cunami az iPhone-okra?

Nyílik az iOS, de tényleg annyira veszélyes ez? Annyira azért nem kell félni, elég sok kontroll van még az Apple-nél.

Jöhet a malware-cunami az iPhone-okra? Nyílik az iOS, de tényleg annyira veszélyes ez? Annyira azért nem kell félni, elég sok kontroll van még az Apple-nél.

A dél-koreai vállalat azt ígéri, hogy a reklámok kigyomlálását célzó szoftverfrissítések még idén eljuthatnak a felhasználókhoz. Bár a lépést eddig csupán nagyon röviden indokolta a vállalat, e szerint a felhasználói élmény javítása áll a háttérben. A Samsung állítja, az innovatív okostelefonos élmény rendkívül magas prioritást élvez, amely többek között a felhasználók igényeinek kielégítését is magában foglalja. Nyúlfarnyi kommentárjában a cég hozzátette, hogy termékeik fejlesztésénél folyamatosan figyelembe veszik a különféle felhasználói visszajelzéseket.

sam_ads

Vélhetően utóbbi, vagyis a reklámokkal kapcsolatos elégedetlen hangok miatt döntött azok száműzése mellett a Samsung. A hirdetések ugyanis a vállalat összes okostelefonjaiból visszaköszönnek, beleértve a több százezer forintos csúcsmodelleket is. Bár a Samsung saját alkalmazásainak mellőzésével megkerülhetőek lennének a reklámok, a felhasználók többségétől nem várható el, hogy emiatt alternatívákat keressen vagy teljesen lekapcsolja az érintett alkalmazásoktól érkező push üzeneteket.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról