Szerző: Koi Tamás

2021. május 21. 14:09

Kitolná a már megvásárolt mobilok életciklusát a Huawei

A Huawei zuhanórepülése az okostelefon-piacon egyelőre megállíthatatlannak tűnik, a kínai cég azonban igyekszik gondoskodni arról, hogy a már eladott készülékek a lehető leghosszabb ideig használatban legyenek.

Nincs könnyű helyzetben a Huawei Technologies fogyasztói üzletága az európai piacokon, melyet jól alátámasztanak az utóbbi idők folyamatosan romló eladási statisztikái - az ok ismert, a Google szolgáltatásai nélkül szinte lehetetlen eladni a kontinensen okostelefont, ezért a Huawei amerikai szankciók miatt lecsupaszított készülékeire alig mutatkozik kereslet. A cég ezért jobbára a már felhasználóknál lévő telefonok életciklusának kitolására koncentrál több európai országban, köztük Magyarországon.

Erre utal legalábbis, hogy a Huawei Technologies Hungary június 30-ig kedvezményes alkatrészcsere-akciót hirdetett a használat során keletkező legjellemzőbb sérülések kezelésére, így kijelző- és hátlapjavításra, illetve az alaplapcserére.

p30pro_2

Promptolsz-e már padawan?

Januári, juniorokkal foglalkozó adásunk a téma felsőoktatási aspektusait nem érintette. Ezen most változtatunk.

Promptolsz-e már padawan? Januári, juniorokkal foglalkozó adásunk a téma felsőoktatási aspektusait nem érintette. Ezen most változtatunk.

Bár az akkumulátorok cseréjére nem vonatkozik az alkatrésztípustól és adott modelltől függően akár 55%-os kedvezmény, a Huawei tapasztalatok szerint a jótállási időszak alatt díjmentesen cseréli a telefonok áramforrását is, ezzel is meghosszabbítva a készülék életciklusát. A fenti alkatrészekre vonatkozó kedvezmény jótállási körön kívül eső javításokra és jótállási időn túli javításra egyaránt érvényesíthető.

Az akció szépséghibája, hogy csak a Huawei két budapesti szervizközpontjában vehető igénybe, illetve nem érvényesíthető minden készülékre, ugyanakkor az elmúlt évek nagy sikerű, illetve jellemzően drágább modellekből álló szériái (P10, P20, P30, Mate 20/30) részt vesznek a promócióban.

A kínai gyártók közül a Huawei eddig is igyekezett nagyobb hangsúlyt fektetni a terméktámogatásra, a cég szervizpontjain rendszeresek a különböző akciók, illetve idén áprilisban a tárgyhónapban lejáró jótállású készülékek jótállási idejét is meghosszabbította a pandémiára hivatkozva. 

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

repairwashing

4

Keserű véget ért a Samsung-iFixit frigy

2024. május 24. 11:58

A független javítócég szerint a koreaiak rendkívül megnehezítették a könnyű javítást lehetővé tevő együttműködést.