Szerző: HIRDETÉS

2020. július 6. 13:20

Nagyvállalati védvonalak, krízishelyzetekre

Az elmúlt néhány hónap rávilágított arra, hogy egy-egy váratlan esemény szinte egyik pillanatról a másikra, világszerte át tudja alakítani a vállalatok életét. A koronavírus-járvány okozta globális veszélyhelyzet rengeteg céget ért felkészületlenül - pedig a megfelelő eszközök birtokában egy hasonló kaliberű krízis sem kell, hogy fájdalmasan érintse a vállalat működését.

A VMware megoldásai mind a katasztrófahelyzet-kezelésben, mind az üzletmenet-folytonosság biztosításában segítséget nyújthatnak. A jelenlegi koronavírus-járvány okozta nehézségek inkább utóbbi kategóriába esnek, ugyanakkor sajnos a katasztrófahelyzetek sem ritkák, és akár még gyorsabban letarolhatják a megszokott munkamenetet, mint az elmúlt hónapok krízise – ilyenek lehetnek az infrastruktúrát érő, azt váratlanul károsító események, legyen szó természeti katasztrófáról vagy akár kiterjedt áramkimaradásról. Az üzletmenet-folytonosság biztosítása akkor kerül előtérbe, mikor bár az infrastruktúrát nem éri kár, a dolgozók nem tudnak eljutni ahhoz - mint ahogy az utóbbi hónapokban a kényszeredett globális home office esetében is láthattuk.

VIRTUÁLIS KÖRNYEZET, BÁRHOL, BÁRMIKOR

A VMware Horizon mindkét esetben megoldást jelenthet: azzal a vállalatok virtuális gépeiket és alkalmazásaikat lokális vSphere környezetekben, AWS-en futó VMware Cloudon, illetve Microsoft Azure-on is munkába állíthatják, hasonló távoli hozzáférési protokollok és klienstámogatás mellett. A VMware Horizonnal gyorsan, kiterjedt és agilis virtuális környezetek hozhatók létre, amelyek az egyes cégek igényeihez szabva tehetők elérhetővé annak felhasználói számára.

A krízishelyzetekben persze az ép és hozzáférhető infrastruktúra meglétén túl az alkalmazottakkal való hatékony kommunikáció is elengedhetetlen az üzletmenet folytonosságának megtartásához. A legtöbb nagyvállalat ehhez továbbra is elsősorban az email intézményére támaszkodik, a beérkező levelekre ugyanakkor az alkalmazottak sok esetben csak nem elhanyagolható idő elteltével néznek rá - különösen ha valamilyen rendkívüli helyzet miatt átalakulnak az adott cég mindennapjai.

GARANTÁLTAN CÉLBA JUTÓ ÉRTESÍTÉSEK

A hasonló problémákra ad választ a VMware Workspace One Intelligent Hub értesítéseivel. A szolgáltatással az egyes szervezetek valós időben küldhetnek értesítéseket akár a teljes alkalmazotti gárda, akár a dolgozók kijelölt csoportjai számára. A felhőalapú megoldás a jelzéseket egyszerre juttatja el az alkalmazottak okostelefonjaira, illetve az Intelligent Hub böngészős felületére is.

vmware01

Az értesítéseket az IT adminisztrátorok a Workspace ONE Notification Builder segítségével hozhatják létre, illetve igény szerint sürgősként is megjelölhetik, a kiemelten fontos információk minél gyorsabb célba juttatására. A megoldással azok a dolgozók is azonnal értesülhetnek a szervezeten belüli eseményekről, akiknek épp nincs hozzáférésük emailjeikhez.

Az értesítések a vállalat Mobile Flows megoldásával még részletesebbé tehetők, azokba akár integrált, harmadik féltől származó nagyvállalati alkalmazásokból is lehetőség van plusz tartalmakat behúzni. A VMware egy sor népszerű, külső szolgáltatáshoz kínál ilyen jellegű támogatást, beleértve a Salesforce, Concur, Coupa és a ServiceNow megoldásait is. A megoldással minimalizálhatók a váratlan helyzetek okozta munkaidő-kiesések, illetve az alkalmazottak is folyamatosan naprakészen tarthatók legyen szó a cégen belüli teendőkről vagy akár fontos biztonsági figyelmeztetésekről.

[A VMware megbízásából készített, fizetett anyag.]

a címlapról