Szerző: sammer

2000. október 23. 17:18

Command Volume II - Empires at War infók és screenshotok

Joshua Morris, a Starfleet Command Volume II - Empires at War designere friss képeket adott ki és új részleteket árult el a Talden fejlesztésében készülõ játékról.

Az eredeti Starfleet Command team tagjai által nemrég alapított Talden fejlesztõcsapat jelenleg a játék folytatásán dolgozik, ami amellett, hogy új lehetõségeket visz az eredeti játékba, kiegészíti egy több móddal is rendelkezõ multiplayer támogatással. Íme a részletes tulajdonságlista:

Új fajok: Az Interstellar Concordium névre hallgató faj legfõbb erõssége a félelmetes erejû Plasmatic Pulsar Device nevû eszköz, és emellett igen fejlett flotta manõverezési és támadó tapasztalatokkal és techológiával rendelkeznek. A Mirak Star League faj a közepes és nagy hatótávolságú rakéták mesterei, akik minden más fajnál több rakétával indulnak a harcokba. A harmadik, Mirak nevû faj pedig hatalmas és hatékony vadászsereggel büszkélkedhet.

Új fegyverrendszerek: Az új fegyverek között számos plazmafegyver, és egy rakétaelhárító eszköz teszi teljessé az eredeti Starfleet Command fegyvertárát.

Új zenék: Az SFC2 teljesen új zenéket tartalmaz majd mind a 8 fajhoz. Ez összesen 41 új zenei track-et jelent.

Új hangok: Számos új hang effektus került a folytatásba, de természetesen, az SFC1-bõl megismert hangok is visszaköszönnek majd feljavított formában.

Új beszéd hangok: az SFC2-ben nem lehet okunk panaszra a beszélgetéseket és az átvezetõ animok szövegeit illetõen, ugyanis profi szinkronszínészek fogják adni a kapitányok, katonák, és pilóták hangjait a játékban.

Új flotta irányító panel: Új, egyszerûen használható interfész segít a kijelölt hajók irányításában, ahol tüzelési, formációs, védekezõ, támadó, elfoglaló, vontató stb. parancsokat adhatunk ki egyszerû gombnyomásokkal.

Dinamikus fények: A folytatásban a csillagok, fegyverek, lövedékek és rakéták fénye reálisan fogja megvilágítani a környezõ bolygókat és objektumokat.

Sérülés textúrák: Az objektumok sérülés esetén fokozatosan változó textúrája tovább növeli a játék látványosságát, lehetõvé téve azt is, hogy ránézésre megállapíthassuk egy hajó állapotát.

Új hajók: Több száz új hajó került az SFC2-be, így 800-ra növelve a játék egyébként sem kevés játszható hajószámát.

Új küldetések: Két új küldetést kaptak az új fajok, amik több perspektívából is játszhatóak, így lehetõséget adva a történet többszöri végigjátszásra különböző oldalakról.

A játék legnagyobb felbontása, a már szabványos maximumnak tekinthetõ 1600x1200 lett.

Tovább javították a fajok közötti eltérések viszonyát, az SFC2-ben a fajok hatékonysága a lehető legközelebb fog állni egymáshoz.

Továbbfejlesztett MI: A mesterséges intelligenciát erõsen feljavították, így a legnagyobb veterán játékosoknak is kihívást fog jelenteni a játék, de persze bárki beállíthatja a magának megfelelõ nehézségi szintet a három eltérõ erõsségû MI közül.

Képek a játékból:



Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról